sts

Alla inlägg den 16 oktober 2015

Av Elise - 16 oktober 2015 13:04

Guuuud så skönt å sitta i sin säng å äta lunch på en fredag! Medan NO-lektionen börjar om 10 min ;)

Och jag e verkligen hungrig! Min mage skriker haha! Så de blir lite fiberpasta, 1 paket bönor, gurka, stekta champinjoner, sen lite rester från igår!:D och ett glas apelsinjuice!:) mums! Alltså ja älskar denhär ekologiska fiberpastan feån coop, alltså den e godare än vanlig! Ällllskar den!:D

Och om ungefär 1 1/2h så blir ja upphämtad så bär det av mot Sundsvall :) och sparring mot en norska för mig imorn! Håll tummarna föe mig att det går bra!! Har fortfarande ont i näsan sen sparringen i onsdags dock.. Hahah!

Och vart bara min vabliga gröt imorse med kakao och maca :) och banan å honung såklart! Sen under filmen åt ka en s'mores Questbar!:D aå de har ja ätit hittills, å ikväll äter vi väl middag nånstans :) tror faktist inte ka kommer äta nåt mer förens middagen ikcäll.. Så laddar upp ordentligt nu!:D

Ovido - Quiz & Flashcards