sts

Alla inlägg den 5 oktober 2015

Av Elise - 5 oktober 2015 16:02

Igår var vi på bio! Vi va på the Matrix :) den va sevärd!

Men mitt snack igår blev bananglass med 3 bananer, ocj 2 skopor chokladprotein, sen åt ja lite revbenspjäll och pomfritt, och en mighty bar påvägen till bion. Sen när vi kom hem fick mitt snack bli 1 burk tonfisk med tacosås och gurka! Haha!:p lär mig att äta tonfisk ;)

Sen frukosten imorse blev havregrynsgröt mer äggvitor, kakao, maca, banan, å honung!:) har börjat gilla den kombon nu alltså!:) så till preworkout blir de samma sak förutom äggvitorna och macan, och + en skål med havregurt och björnbär, och 1 till vanan med apelsin-chokladen! Alltså ni måste smaka den om ni hittar den!:D från Renée Voltaire!

Men jag ska äta nu när jag för en gångsskull är i tid haha!:)

Juste, när ja kom hem från skolan åt ka de sista av nachochipsen och de sist av chasewnötterna också!:)

Ovido - Quiz & Flashcards