sts

Direktlänk till inlägg 19 maj 2016

Torsdag

Av Elise - 19 maj 2016 21:12

E på bra humör just nu! Fredag imorn! Å de e ingen vanlig skoldag, utan film först, sen kolla på spökboll, lunch, och mer spökboll, sen slutar vi! Så chill!:D och vi slutar 2h tidigare än vanligt.. Så skönt! Och lite äta-vad-jag-vill-dag imorn och på lördag!:D Wiii!

Och träningen imorse gick rätt bra slltså :) fick inte perfekt kontakt men de va bra för å ha vaknat 5 på morgonen, och ja kunde inte somna igår.. Men va ovanligt pigg imorse! Passet ser ni nedan..

Men innan gymmet drack jag en proteinshake.. Sen efter gjorde jag en smoothie på 1 banan, 2 dl havremjölk, 4 dadlar, och hampaprotein!
Sen fick mitt snack bli en mighty bar :) och lunchen blev isbergssallad, pastasallad (fuskade lite med gluten), ärtor, å lite bönor..!
Sen min pre"workout" blev 1 riskaka med jordnötssmör och Nutella, toppat med agavesirap.. Och lite tortillachips ;)
Och sen simmade vi ju lite :) inte länge alls, för vi hade inte så lång tid på oss, men de va kul ändå :)

Och min middag blev en proteinshake, sen lite pannkakor! Dom vart rätt tunna, men verkligen goda! Åt typ häften av alla pannkakor medan ja gjorde dom, så de blev inte mycket på bild, haha! Men mosade en banan, och knäckte i 3 äggvitor och 1 helt ägg, havremjölk, salt, och vaniljarom! Stekte i massa veganskt smör, och toppade med agavesirap!:) mums!

Och imorn äre fredag hörni! Guuuud så skönt :D riktigt taggad faktist.. Nu e de ju typ halvt "lov";) ingen vanlig skoldag imorn, på måndag äre operation dagsverke, och på tisdag åker jag ju till Spanien :D så skönt slltså... Men veckan efter de är de vanligt.. Och då är de teknikredovisning också.. Juste, vi hade svenskaredovisning idag.. De gick bra faktist :)

Nu ska jag hämta vatten sen chilla, och så småningom sova.. Vi hörs imorn!:)


Knäböj: 10 reps: 20kg(2ggr), 25kg, 30kg, 35 kg, 40kg

Marklyft: 10x4 - 45kg

Gående utfall: 12x3 - 24kg

"Knäböj på knä i Smith": 10reps: 20kg, 10x2: 30kg

Höftlyft i Smith: 10x4 - 42 1/2kg

Donkey kicks i smith: 10x4/ben - 15kg

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise - 15 januari 2017 20:37

Nu är veckan slut. Ny vecka imorn. Och imorse fick jag faktist erbjudande på match, som jag tackade ja till. :) blir ett tufft motstånd, men det är i vilket fall lärorikt! Ska gå en förmatch på proffsgalan där matchen mellan Braekhus och Svensson 28 ...

Av Elise - 12 januari 2017 10:45

Snaaart är de helg!:D vår spanska var inställd, så vi hade matte 8.30, sen har vi svenska 12.45 och engelska och slutar tidigt! Tidigast på veckan iaf:) och har klarat mig väldigt bra å äta:) i tisdags var då första skoldagen efter lovet. Tisdag och ...

Av Elise - 9 januari 2017 11:05

Hejhej! De va längesen :) tog lite lov härifrån också;) men jag va ju utomlands 24-31! Gud så skönt de va å komma bort och inte tänka på å träna, och kunna äta vad jag vill. Vädret va helt okej. De va 20-22 grader varje dag, och vi solade 4 av dagarn...

Av Elise - 23 december 2016 11:33

Den här veckan har vart så skön... Fick lov i tisdags, hade vilodag då också. Sen har jag ätit vad jag har velat hela veckan!! Vääldigt mycket skit alltså ;) å de kommer fortsätta för är på Gran Canaria med all inclusive nästa vecka!!:D Men jag ha...

Av Elise - 19 december 2016 11:58

Snart jullov! Åh, är så nöjd med livet just nu :) vi hade precis spanska, vi gjorde nåt papper där vi skulle läsa en text sen göra typ 2 korsord.. Sen fick vi sluta 25 min tidigt, åt, och nu har vi matte 12.45 sen slutar vi!! Sen är de avslutning imo...

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards