sts

Direktlänk till inlägg 30 april 2015

Frukost

Av Elise - 30 april 2015 08:19

Yayyyy, idag går vi bara förmiddan med lektionerna, sen på eftermiddan får vi välja våra lektioner själva.. Nice för då kan vi typ chilla hehe, men lite drygt att vi går lika länge.. Men efter idag får vi långhelg ;) lediga imorn oxh på måndag!
Men till frukost vart e gröt med 3 äggvitor, banan, och kanel, sen 4 msk keso, hade 1/2 bananen i keson och andra i gröten :)

Förresten, jag har nog fått en liten vrickning i knät oxkså (mamma sa de) för jag hae bog inte känt de innan för har ju intr belastat höger sida :/ men iaf min fot är lite bättre idag :) men tog inte på stödstrumpan idsg, vilket jag nog borde gjort :| vågar inte gå helt normalt för de käns som ja kommer göra de värre då, men med strumpan hade ja nog kunnat gå lite bättre..

Jo, när min fot har blivit bra ska jag börja mer Russian Squat Challenge :D då fokuserar man på att bygga styrka oxh inte massa.. Man kör 2-3 reps per gång, och olika många set. Man kör 3 ggr/veckan. Jag har ju räknat ut vikterna med en sida som någon som också ska kö hade länkat, men kommer inte ihåg sidan! Men ja ska kö tis, Tors, lö hade ja tänkt :) och tis/lö så ska jag kö vanligt benpass, så då kör ja inte bara knäböjen, utan annat också, men på torsdagar gör ja bara knäböjen :) ska bli spännande dehär! De är ett 6v program, och man kör somsagt 3 ggr i veckan :) förklarar efter varje pass vad ja gjort! Man skrev alltså in sitt Max på sidan (mitt var då 40) men de är ju tänkt stt man gör 2-3 reps, så jag klarar säkert mer är 40, för ja körde 5-6 reps på 40. Men så jag ska klara 42 1/2 om 6v :). Så lagom till sommarlovet kommer jag vara klar! Då ska jag ha byggt styrka :D så på torsdagar kommer jag va på gymmet i typ 10 min haha ;)

Btw denhär questbaren har jag med å äter idag :D

 
 
SusannaMaria

SusannaMaria

30 april 2015 10:40

Hoppas du får en fin dag :D

http://www.oslofru.com

Elise

30 april 2015 11:28

Tack desamma!:D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise - 15 januari 2017 20:37

Nu är veckan slut. Ny vecka imorn. Och imorse fick jag faktist erbjudande på match, som jag tackade ja till. :) blir ett tufft motstånd, men det är i vilket fall lärorikt! Ska gå en förmatch på proffsgalan där matchen mellan Braekhus och Svensson 28 ...

Av Elise - 12 januari 2017 10:45

Snaaart är de helg!:D vår spanska var inställd, så vi hade matte 8.30, sen har vi svenska 12.45 och engelska och slutar tidigt! Tidigast på veckan iaf:) och har klarat mig väldigt bra å äta:) i tisdags var då första skoldagen efter lovet. Tisdag och ...

Av Elise - 9 januari 2017 11:05

Hejhej! De va längesen :) tog lite lov härifrån också;) men jag va ju utomlands 24-31! Gud så skönt de va å komma bort och inte tänka på å träna, och kunna äta vad jag vill. Vädret va helt okej. De va 20-22 grader varje dag, och vi solade 4 av dagarn...

Av Elise - 23 december 2016 11:33

Den här veckan har vart så skön... Fick lov i tisdags, hade vilodag då också. Sen har jag ätit vad jag har velat hela veckan!! Vääldigt mycket skit alltså ;) å de kommer fortsätta för är på Gran Canaria med all inclusive nästa vecka!!:D Men jag ha...

Av Elise - 19 december 2016 11:58

Snart jullov! Åh, är så nöjd med livet just nu :) vi hade precis spanska, vi gjorde nåt papper där vi skulle läsa en text sen göra typ 2 korsord.. Sen fick vi sluta 25 min tidigt, åt, och nu har vi matte 12.45 sen slutar vi!! Sen är de avslutning imo...

Skapa flashcards