sts

Direktlänk till inlägg 16 maj 2016

Måndag

Av Elise - 16 maj 2016 21:20

Första dagen på veckan avklarad! Den har vart rätt skön faktist :) dock va ja väldigt trött imorse.. Ja hade inte svårt å somna igår och ja e rätt säker på att ja sov iaf minst 7h, men va väldigt trött ändå.. Var näästan på väg å försova mig.. Men de gjorde ja ej ;)

Och träningen gick bra idag! Hade liniment på ländryggen igen för första ggn på minst 2v, och de gjorde faktist skillnad.. Kände mig inte lika stel och de gjorde inte lika ont!:)
Men de var teknik idag.. Parteknik :) sen 2 ronder säck, och egen styrka.. Körde magpasset nedan.. De tar "bara" 5 minuter men de känns! Förut körde jag ju typ alltid planka, men ja har börjat bli väldigt trött på de, haha.. Så tar en liten paus från de ;)

Och min frukost idag blev smoothie! 1 banan, 2 dl habvremjölk, hampaprotein, och 4 dadlar!:)
Sen blev mitt mellis ett äpple innan lunchen :p

Och lunchen i skolan blev ris me nån kyckling"gryta"... Kycklingen va rätt torr men de va ändå helt okej för å va skolmat...

Sen när ja kom hem blev de preworkout! 1 riskaka med hälften jordnötssmör och häften Nutella (haha, ät med måtta;)), sen toppat me agavesirap:) sen 1/2 proteinshake och en celsius på de! Mer Perfekt kan de ju nästan inte bli :D typ bara jordgubbar som saknades ;)

Sen efter träningen fick min postworkout/middag bli basmatiris med gurka, champinjoner, å soja, sen stekta mini-sojabiffar! Och en proteinshake :) nu e ja faktist mätt! Och förutom proteinshaken (som ja faktist drack innan maten ;)) så vart de ju en vegansk middag :) och jag KANSKE äter veganskt imorn..:D de beror på om vi ska laga mat på hemkunskapen.. Om vi inte gör de äter ja veganskt, men om vi ska göra de blir de ju inte veganskt.. Men jag äter veganskt på förmiddagen!:)
Och imorn innan skolan tänkte jag springa lite på gymmet :) ingen styrka på morgonen imorn! Den sparar jag till eftermiddagen, förhoppningsvis ? men ska iaf springa på morgonen innan skolan imorn.. Inget jättejobbigt :) får ja lite sovmorgon iaf eftersom ja inte kör styrka ;)

Men idag har ja ätit rätt bra! Alltså, jag tillåter mig själv att äta Nutella och sånna saker, men man måste äta med måtta! Jag har inte småätit på nachochips, chasewnötter, dadlar, å så som jag gjort annars.. Då är de okej att äta lite Nutella!:)

Men nu ska jag slappa lite innan jag går å lägger mig.. Vi ses imorn!:)


Med 5kg platta, 10 sek/ övning i 2 minuter:

Russian twists
Hollow hold men i sittande position
Situps och "skjut upp" plattan i toppläget

Vila 1 min
x2

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise - 15 januari 2017 20:37

Nu är veckan slut. Ny vecka imorn. Och imorse fick jag faktist erbjudande på match, som jag tackade ja till. :) blir ett tufft motstånd, men det är i vilket fall lärorikt! Ska gå en förmatch på proffsgalan där matchen mellan Braekhus och Svensson 28 ...

Av Elise - 12 januari 2017 10:45

Snaaart är de helg!:D vår spanska var inställd, så vi hade matte 8.30, sen har vi svenska 12.45 och engelska och slutar tidigt! Tidigast på veckan iaf:) och har klarat mig väldigt bra å äta:) i tisdags var då första skoldagen efter lovet. Tisdag och ...

Av Elise - 9 januari 2017 11:05

Hejhej! De va längesen :) tog lite lov härifrån också;) men jag va ju utomlands 24-31! Gud så skönt de va å komma bort och inte tänka på å träna, och kunna äta vad jag vill. Vädret va helt okej. De va 20-22 grader varje dag, och vi solade 4 av dagarn...

Av Elise - 23 december 2016 11:33

Den här veckan har vart så skön... Fick lov i tisdags, hade vilodag då också. Sen har jag ätit vad jag har velat hela veckan!! Vääldigt mycket skit alltså ;) å de kommer fortsätta för är på Gran Canaria med all inclusive nästa vecka!!:D Men jag ha...

Av Elise - 19 december 2016 11:58

Snart jullov! Åh, är så nöjd med livet just nu :) vi hade precis spanska, vi gjorde nåt papper där vi skulle läsa en text sen göra typ 2 korsord.. Sen fick vi sluta 25 min tidigt, åt, och nu har vi matte 12.45 sen slutar vi!! Sen är de avslutning imo...

Ovido - Quiz & Flashcards