sts

Direktlänk till inlägg 9 mars 2016

Preworkout

Av Elise - 9 mars 2016 16:05

Onsdag idag! Halvvägs till helg! Bara dom två jobbigaste dagarna kvar nu, men kämpaaa! Å engelskaprov direkt på morgonen på fredag också..

Idag tänkte jag äta helt veganskt, och de har jag nästan gjort.. De enda som jag ätit som inte varit veganskt var lite choklad på lunchrasten och när ja kom hem från skolan, och stuvad spenat till lunch :) men de är de enda!

Så frukosten idag blev samma som igår :) 2 bananer, 5 dadlar, 3 dl Havremjölk istället för mandelmjölk, å hampaprotein!:)
Å snacket i skolan blev en mighty bar som vanligt, å lunchen blev ärtor, morot, potatis, å stuvad spenat :) å lite choklad då..;)

Och nu är de dags för preworkout !:D har tagit lite blandade nötter och chokladdoppade chasewnötter/hasselnötter, sen en riskaka med jordnötssmör å agavesirap, den sista veganska chokladbollen, sista vindruvorna, och en celsius!:D de e varken måndag eller fredag, men ja kände att ja ville ha en!
Efter vi hade vart å hämtat inläggen igår gick vi in på nån jag tror de va life-butik, så köpte vi chiafrön, sen vare 4 naturgodispåsar för 100 :) alltså små påsar med en sort i.. Så vi tog en påse med tranbär, en med blandade saltade nötter, en med chasewnötter doppat i vitchoklad, och en med hasselnötter doppat i mjölkchoklad!:) jag tänkte Försöka spara till fredag/lördag..;) de chokladdoppade grejerna då..

Och om 40 min ungefär måste jag vara påväg till träningen..! För jag har nycklarna, så jag ska komma ner till nybörjarträningen :)

Och efter träningen planerar jag att äta 3 dl kokta linser, kokta bruna bönor, champinjoner, å sötsur sås!:D blir mums!

Så nu ska ja chilla framför rtp 2 youtubeklipp, sen göra mig iordning å gå till träningen! Vi ses imorn!:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise - 15 januari 2017 20:37

Nu är veckan slut. Ny vecka imorn. Och imorse fick jag faktist erbjudande på match, som jag tackade ja till. :) blir ett tufft motstånd, men det är i vilket fall lärorikt! Ska gå en förmatch på proffsgalan där matchen mellan Braekhus och Svensson 28 ...

Av Elise - 12 januari 2017 10:45

Snaaart är de helg!:D vår spanska var inställd, så vi hade matte 8.30, sen har vi svenska 12.45 och engelska och slutar tidigt! Tidigast på veckan iaf:) och har klarat mig väldigt bra å äta:) i tisdags var då första skoldagen efter lovet. Tisdag och ...

Av Elise - 9 januari 2017 11:05

Hejhej! De va längesen :) tog lite lov härifrån också;) men jag va ju utomlands 24-31! Gud så skönt de va å komma bort och inte tänka på å träna, och kunna äta vad jag vill. Vädret va helt okej. De va 20-22 grader varje dag, och vi solade 4 av dagarn...

Av Elise - 23 december 2016 11:33

Den här veckan har vart så skön... Fick lov i tisdags, hade vilodag då också. Sen har jag ätit vad jag har velat hela veckan!! Vääldigt mycket skit alltså ;) å de kommer fortsätta för är på Gran Canaria med all inclusive nästa vecka!!:D Men jag ha...

Av Elise - 19 december 2016 11:58

Snart jullov! Åh, är så nöjd med livet just nu :) vi hade precis spanska, vi gjorde nåt papper där vi skulle läsa en text sen göra typ 2 korsord.. Sen fick vi sluta 25 min tidigt, åt, och nu har vi matte 12.45 sen slutar vi!! Sen är de avslutning imo...

Ovido - Quiz & Flashcards