sts

Direktlänk till inlägg 16 januari 2016

Lördag

Av Elise - 16 januari 2016 20:01

Jahopp.. Va händer en lördagkväll då.. Youtube och cheat blire för min del i alla fall :) har precis lagt mig i sängen efter att ha ätit supermumsig middag (nå kött me ris å nån smaskig sås), tvättat ansiktet, tagit på mig myskläder, och vart på en mindre boxningsgala..:) ca 10 matcher tror ja de va.. Så tog 2h!:) åkte härifrån runt 15, å kom då hem 19.30 :)

Och inatt har ja sovit ungefär 2 1/2 h.. Lite slut känner ja mig, men de känns som ja borde vara tröttare än vad ja är.. Haha, speciellt efter att ja vart på gala och tränat imorse..! Vart ett lugnt teknikpass idag bara :) körde lite "southpaw"-style som min tränare uttryckte de, haha! Alltså så satte vi upp ett rep över ringen så gick ja fram och tillbaka och rullade och slog :) gick smidigt!
Så till frukost åt jag, gissa..? 2 ägg å 2 äggvitor! Sen efter 1h teknik kom jag hem å åt chasewnötter (mer än de på bild) 1 banan, och 1 msk jordnötssmör!:) ja åt faktist 1 msk jordnötssmör när ja kom hem för en halvtimme sen också, haha.. ÄLSKAR jordnötssmör!:D kommer förmodligen äta ännu mer när ja går ner sen också..
Sen efter 2h fick min lunch bli en jordnötssmörssmoothie :) ja va rädd att den inte skulle vara så mättande, men vart riktigt mätt faktist! Receptet är i inlägget nedan :) men ja åt 13 geisha också, så kanske drf ja kände mig så mätt å, haha..

Men aa. Sen kom jag ju hem å åt jordnötssmör å köttet, å nu ligger ja i sängen :) lite senare, om kanske 30-60 min, ska jag gå ner å hämta glass, jordnötssmör, chasewnötter, å äta upp chokladen på bild nedan och kaanske möjligtvis lite mer geisha :) cheatdaaaaay! Älskar lördagar..;)

Och nästa helg är de match.. Efter nästan 2 månaders matchpaus.. Hoppas de går bra! Blir en viktklass högre, för att de inte finns nåt motstånd i min viktklass.. Men de blir kul :)

Nu ska ja slappa å smälta maten lite, sen blire massa gotte!:D syns imorn!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise - 15 januari 2017 20:37

Nu är veckan slut. Ny vecka imorn. Och imorse fick jag faktist erbjudande på match, som jag tackade ja till. :) blir ett tufft motstånd, men det är i vilket fall lärorikt! Ska gå en förmatch på proffsgalan där matchen mellan Braekhus och Svensson 28 ...

Av Elise - 12 januari 2017 10:45

Snaaart är de helg!:D vår spanska var inställd, så vi hade matte 8.30, sen har vi svenska 12.45 och engelska och slutar tidigt! Tidigast på veckan iaf:) och har klarat mig väldigt bra å äta:) i tisdags var då första skoldagen efter lovet. Tisdag och ...

Av Elise - 9 januari 2017 11:05

Hejhej! De va längesen :) tog lite lov härifrån också;) men jag va ju utomlands 24-31! Gud så skönt de va å komma bort och inte tänka på å träna, och kunna äta vad jag vill. Vädret va helt okej. De va 20-22 grader varje dag, och vi solade 4 av dagarn...

Av Elise - 23 december 2016 11:33

Den här veckan har vart så skön... Fick lov i tisdags, hade vilodag då också. Sen har jag ätit vad jag har velat hela veckan!! Vääldigt mycket skit alltså ;) å de kommer fortsätta för är på Gran Canaria med all inclusive nästa vecka!!:D Men jag ha...

Av Elise - 19 december 2016 11:58

Snart jullov! Åh, är så nöjd med livet just nu :) vi hade precis spanska, vi gjorde nåt papper där vi skulle läsa en text sen göra typ 2 korsord.. Sen fick vi sluta 25 min tidigt, åt, och nu har vi matte 12.45 sen slutar vi!! Sen är de avslutning imo...

Ovido - Quiz & Flashcards