sts

Alla inlägg den 26 december 2015

Av Elise - 26 december 2015 12:12

God morgon! Eller.. God lunch snarare ;) fast jag vaknade för en halvtimme sen.. Gick å la mig för 12h sen, men vaknade typ kl 2 och 9 så sov väl extra länge för att min sömn avbröts..

Men, igår då.. Jo typ precis när ja vaknat skulle vi åka å titta på en spegel till mitt rum tydligen, så hann ligga i sängen några minuter, sen gick jag upp å gjorde iordning mig, sen åt ja en bar i bilen påväg till Jysk :) men Jysk va tydligen stängt, fast de skulle va öppet, så vi gick till rusta istället.. Å där hittade jag en spegel som jag tittat på innan!:D supernöjd är jag.. Det är en med vit ram, och den hette Teo har ja för mig.. För 349kr, på rusta :) ja troor också att den va 140x40.. Ja e inte helt säker, men något sånt i alla fall :) är nöjd!

Sen tänkte vi äta på restaurang, men nästan allting va stängt, i alla fall de vi kunde tänka oss att äta på, inte så konstigt eftersom de va juldagen, men de blev pizzeria i alla fall!:P fast jag tog en kycklingsallad..;) alltså, brödet från pizzerior e såå gott! Och som middag fick de bli 2 hela stekta ägg och en proteinsmoothie gjord på 2 bananer och chokladprotein..:) så skönt att ja äntligen har proteinpulver igen! Vart utan de i några v nu..;)

Sen på kvällen va ja lite med Isabell, å vi skrattade typ ihjäl oss igen, haha, alltid när hon åker härifrån har ja typ mascara runt hela ögat för att ja gråt när vi skrattat ;) men kul äre!

Och ja.. Nu sitter jag och äter frukost på mitt rum :)!

Ett helt stekt ägg och 2 stekta äggvitor, med salt och oregano, 3 riskakor med gräddfil och lök elr nåt sånt, sen "1" msk med jordnötssmör och 1 banan!:) och sen en celsius också, för de är nog välbehövligt..;) men idag är faktist hela frukosten ekologisk!:D förutom celsiusen då.. Vi brukar inre köpa ekologiska ägg, för att de tar slut väldigt fort och de skulle bli väldigt dyrt.. Liksom, ja äter typ 1/3 av äggulorna..

Men, träning om 2h :P de går väl förhoppningsvis bra :P rätt taggad på träning faktist, inte haft träning sen i onsdags liksom ;)
Men om ja inre har fel nu så tror ja att ja ska få sparring antingen nästa vecka eller veckan efter de :) ja skulle egentligen fått de i onsdags, men mina tränare tackade nej.. Dom ville att ja skulle vila denhär veckan, haha :P

Men nu ska ja äta upp här så ses vi sen nån gång.. Ha en nice dag som vanligt!:D

Skapa flashcards