sts

Alla inlägg den 18 december 2015

Av Elise - 18 december 2015 22:08

YEEEEEEYY, JULLOOOOV!! Så GRYMT skönt! Och nu e ja äntligen hemma.. Nu va vi klara där borta..:) från halv 6 till halv 10 alltså.. Men fick mig lite skratt ändå haha! Och cheatday idag å!:D julafton nästa vecka.. Fan, nu gåre fort!
Fan alltså, idag hare verkligen vart cheatday xD Först frukost, som faktist var bra, vanliga gröten, sen i skolan blev de skumtomte och macka med julskinka, sen stack jag å Matilda å åt Kebabtallrik, sen blev de chokladpraliner, lite cider, å nu pizza å ännu mer choklad..:P sen som ett plus har kameran på min mobil bestämt sig för att krångla.. De går inte att fokusera.. Såå dryyygt! Så de blev inga kebabbilder idag elr nåt sånt, men de ja tog kort på har ja på ipaden.. Så nåt kort blev de.. Men ändå, kommer ju bli förjävla drygt när inte mobilkameran funkar..

Men! Skitglad över lov, såå sköönt alltså.. Å, juste, träning på söndag också :) bara teknik, but still :)

Nä, nu ska ja fortsätta njuta av min pizza och choklad, innan pizzan blir allt för kall. Vi ses!:) ha ett roligt och skönt lov nu! Själv har ja inget inplanerat men ja tar de som de kommer!

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards