sts

Alla inlägg under december 2014

Av Elise - 29 december 2014 15:00

Nu har ja tränat benen lite smått! Bara för att hålla igång kroppen egentligen... Ja gjorde bara några övningar... De hade nog vart bättre å bara ta en promenad, som ja tänkte gö först.. Liksom hålla igång på en lägre nivå under en lite längre tid, men sen ångra ja mig... Men de skulle nog vara väldigt bra att gå ut å gå... För ja har bara vart inne hela tiden och liksom inte rört på mig.... Så om ja orkar imorn, så ska ja ta en kort promme! För vet inte hur smart de va egentligen, känner mig lite halvt yr nu...

Nu ska ja kolla yt oxh ära kvarg å granatäppelkärnor :) måste förresten klippa mig snart... Mina toppar är helt torra å slitna :S kommer sökert behöva klippa ett par centimeter...:

Av Elise - 29 december 2014 12:10

Dehär va en jääääkligt bra start på veckan... Vecka 1 tom faktist :D en riktigt god bananpannkaka med chokladöverdrag! Mmmm....

Om någon glömt eller är hyfsat ny här, så mosar man bara ihop 1 banan och 2 ägg, och steker på i stekpannan :) det blir alltså en pannkaka, men det blir tjockare än en vanlig pannkaka, så ni e beredda på de ;)

Och till äter ja lite torkade aprikoser ocj en mandarin :)eller ja tänkte äta mandarinen, haha, ja tar alltid mer än va ja äter ;) fick lägga tillbaka den :p 4 chokladbitar räckte till hela pannkakan ^^

Av Elise - 28 december 2014 18:31

Ja vart lite sötsugen, så ja rörde ihop nånting snabbt i köket ;) blev 1 banan, 1 tsk kakao, och 1 tsk stevia, så åt ja de me jordnötssmör :) lyckad improvisation!

Men idag har ja inte hållt mig så jätte bra.. Åt jätte mycke t lunch, alltså mycke mer ön va ja brukar och behöver, och haha de va mest för att de va så god mat, ja va inte sådär jätte hungrig egentligen :/ sen har ja småätit hela tiden, och ätit lite på pepparkakshuset (haha) innan vi slängde de :S men de ska ja försöka gottgöra imorn! Alltså äta en bättre lunch, så kanske ja slipper sötsuget senare, för de hänger ihop.. Samma me frukosten..

Ja har förresten lite träningsvärk i triceps idag :p nice^^ se vad 2 övningar kan göra ;) fast skulle kört nå mer biceps kanske :p

Mat

Av Elise - 28 december 2014 15:39

Mmm dehär va en god mat ;) tog tom en till lite mindre portion! Ja vart mätt ;) men nu ska vi kolla på film, Pathfinders, och äta mandarin ^^

Granen är också nertagen! De fick ja fixa.. Haha.. Fick dock hjälp å bära ut den :) och granen i mitt rum är också borta!:)

Av Elise - 28 december 2014 11:21

Dehär äter ja t frukost :) och en till macka men den är uppäten ;) ja glömde förresten lägga upp va ja åt igår, på de höll ja mig mätt hela kvällen haha^^

Igår:


Vad är planerna idag? Jo enligt mamma så ska vi städa.. Får väl se hur de blir me de..;)

Av Elise - 27 december 2014 15:18

Vart räksallad ;) ja har också tränat lite smått! Körde armar å axlar :) dehär körde ja:

10x3 biceps curl (4kg/hand)
10x3 tricep extensions (3kg/hand)
15x2 overhead tricep extensions (4kg)
10x3 axelpress (3kg/hand)

Hemsk kvalité ja vet

Av Elise - 27 december 2014 13:18

Tja! Inatt har ja sovit i ca 11h, haha, vaknade klockan 12 ;p behövdes nog, för när ja sov me issa så sov vi i typ 6h, haha, vi spelade nåt fråge-spel i typ 3h på natten HAHA..

Men efter att få sova lite, så åt ja lite frukost ^^ niice, måste få in lite mer protein i min kost nu ^^ så ja kan go back to normal, å då vill ja ju helst hålla mig borta från mitt lilla sockerberoende som ja byggt upp igen nu under lovet..;) men ja kan ju säga att de funkar bra hittills! :):) och ja ska också beställa nytt proteinpulver snart :D fast ska beställa vanilj, och ekologiskt :):):) och de blir nog att beställa från bodystore ^^

Idag gissar jag att ja inte ska gö nå speciellt.. Är fortfarande förkyld :/ fast nu har ja inte halsont längre iaf :D nu har de gått över till asmkt snor å slem... Men de betyder väl att alla bakterier är påväg ut, eller?:D

Av Elise - 26 december 2014 19:08

Vi va alltså å shoppade idag på mellandagsrean :) hittade inget på rean haha men whatever... Men ja slår vad om att ja hade fått med mig minst 3 saker till om de inte vore såna aaaasss långa köer, Asså de va inte sant... Mest inne på hm... Först fick man köa ett tag för å få prova kläderna, å kön till kassan gick ju igenom hela affären.... Ja gick bara in å kolla å hick ut haha, orkade verkligen inye...

Men, ja fick iaf med mig 3 tröjor å ett par byxor hem :) är dock inte 100 på hur byxorna ser ut för ja tog typ en snabb-repa ba :/ men de får ja väl reda på sen ;) fick me mig kläder hem för sammanlagt 650kr :) och jooo, gå till Gina Tricot så fort ni kan å köp den vita tröjan!!! Såå mjuuk..*-*

Vi åt också på subway, å sista bilden är de vi åt till frukost :) fast inte äpplet, orkade inte de haha ;)

Nu ska ja försöka få in lite rutiner igen! Har gått upp 1kg :S

Vi körde förbi Sibylla påvägen hem å tog några chili cheese å lökringar ;)

Ovido - Quiz & Flashcards