sts

Alla inlägg under december 2014

Av Elise - 25 december 2014 23:12

Haha vart inte de sista vi åt ;) å nåågra skivor skinka tiiill;)

Av Elise - 25 december 2014 23:00

Dehär äter vi nuu :) klockan e 11 åå Aa lite kvällsmat ^^ rostat brö :)

Vi har ätit lite godis hit å dit å typ sminkat oss på skoj å sånt xD

Nä me hejdå rå! Ska ta en t macka nu! Sees imoorn :) förmodligen runt frukost tin ;)

Jo ja prova också den bärbara laddaren :) funka helt okej!

Haha de e typ vörtbröd ;)

Av Elise - 25 december 2014 18:50

Sitter å äter lite frukt å spelar ps3 me Isabell :)) å imorn blire Borlänge!:D hoppas iiiinte de e proppfullt me folk...

Men Asså vi hade gjort sågär fint i glasen me sågär frukt å vaniljkvarg i, sen dog min mobil å ville inte starta... Så vi åt upp de hahaha... Men nu äter vi lite naturgodis å frukt iaf :)

Av Elise - 25 december 2014 14:27

De e liksom sånahär luncher som får mig att känna mig bra igen ;)
Nej men nu kollar ja som vanligt lite på yt, å äter :) och imorn ska ja å Isabell/ja, Isabell å Tova kke t Borlänge :D hoppas man hittar nå nice då ;)

Av Elise - 25 december 2014 11:48

Aa nice frukost kan man ju tycka ;) ja trodde förresten igår att laxen skulle ta slut på 0tid, men folk älskade tydligen inte laxen lika mycke som jag gör ;) mer till mig alltså :D fast de finns bara en liten skiva kvar nu..

Och ja, dehär va då vad ja fick i julklapp :D ja e så ledsen för den hemska kvalitén men Aa inte precis bästa ljuset eller bästa kameran... Varför tog ja inte me blixt nu när ja tänker på de?
Jag fixk ju också presentkort, pengar, och en teddypläd, men de är inte me i bilden :) ja fick också 1/2 års prenumeration på en tidning från min mormor och moster :):)

Jag är nog mest nöjd med den bärbara laddaren/teddyplädem/parfymerna/pengarna hahaha ;) fast pengarna går säkert åt fort :x

Av Elise - 24 december 2014 19:52

Äter lite vindruvor, te, choklad, å lax, haha ;P dnart ätit upp en hel paradisask(...) och ska börja på Aladdin-asken snart haha :p

Men nu ska ja kolla lite på nå filmer å mysa ner mig med all mat och min pläd :D

Av Elise - 24 december 2014 18:53

Jahopp.. Go jul på er!!:D hoppas ni har och kommer att ha en fortsatt rolig jul!:) just nu sitter ja å myser ner mig i soffan med te ur min nya temugg och teddypläd som ja båda fick av mamma ;) jag fick 2 saker som ja önskade mig! :) fast ja önskade mig inte så mycket, och ja önskade mig lite dyrare saker, typ runt 600/800 ;) men ja fick som sagt 2 saker som ja önskade mig, en teddypläd och en bärbar mobilladdare!:D är tagg på laddaren haha ^^ den behöver ja faktist i skolan ibland, för ibland på rasterna är vi verkligen klistrade vid mobilerna och då dör dom som sagt eller får väldigt lite batteri ^^ så de nice!
Ja ska visa alla julklappar lite senare eller imorn :) ja fick 3 presentkort, och 800kr också, kan ja säga nu, så ja slipper ta kort påre hahah, de va 2 presentkort på HM (700/800kr sammanlagt) och ett presentkort på Intersport för 500:)

Men ja mår faktist lite illa just nu :/ inte precis nå roligt, å speciellt på julafton... Hoppas de bara är tillfälligt så ja inte blir magsjuk eller något sånt :o

Av Elise - 24 december 2014 13:00

Nu äre jul! Och vi ska snart äta, haha :) dehär har ja på mig idag! Och ja har bara plattat håret :) och t frukost åt ja bara en proteinbar haha, dat frukost ;)

Ovido - Quiz & Flashcards