sts

Alla inlägg under december 2014

Av Elise - 13 december 2014 20:03

Nu kollar ja på predestination och äter lite äpple me kanel på! Haha.. Men efter att ja kollat klart på filmen så tror ja att ja ska pynta min lilla vita gran på mitt rum :) har inte gjort de än, haha... Fast mitt rum e ganska trångt just nu, för ja har crosstrainern på mitt rum, för att julgranen ska få plats i vardagsrummet... Men aja, nu ska ja kolla klart på filmen!

Av Elise - 13 december 2014 18:34

Kollar just nu på The Giver och äter detta! Filmen kan ja verkligen rekommendera :) dehär e beskrivningen:

Handlingen utspelar sig i ett till synes perfekt samhälle, utan krig, sorg, och lidande. En ung pojke blir utvald att lära sig av en äldre man om den verkliga sorgen och glädjen i den riktiga världen.

Beskrivningen säger inte så mycke om filmen, men den är värd att se!

Av Elise - 13 december 2014 16:32

Åt mat för ca 1 1/2 h sen, å nu dricker ja lite Fancy vatten ;) frysta hallon och citron!

Ska nog gå ner å gö rent bubbelpoolen nu... Hahaha, har inte gjort de än.. Men vi har fixat fram julgranen nu iaf :))

Av Elise - 13 december 2014 13:50

Var tvungen att åka t gymmet iaf... Visste att ja skulle ångra mig om ja inte fjorde de.:. Hah.. Men Aa de va inte precis ett bra pass.. Fixk ingen kontakt alls och Aa ja höll på aslänge... Menmen, de händer väl när ja trotsar min lilla nejsägande kropp...

Men resten av dagen då? Den består av städning... Jaaaa, jätte kuul...:/

Av Elise - 13 december 2014 10:21

Blir inge gym för mig idag... När ja vakna kände ja mig Pytte lite förkyld, men vill ändå inte ta några risker.. De e ju match nästa helg också...

Menmen! Ska snart gå ner å göra rent bubbelpoolen också.. Tills Matildas å mitt lilla mys ;) sen kke ja får gå t Ica också.

Nu ska ja äta min lilla missfärgade bananpannkaka, mina mackor, mitt te å min mandarin :)

Av Elise - 12 december 2014 19:30

Här snacksar ja mig lite å kollar på yt :) har också sett klart bb nu! De va dom ja hejade på som kom t finalen.. Och en av de ja hejade på vann också :)

Av Elise - 12 december 2014 17:43

Nu har ja tränat! Skönt vare! Dehär är vad ja körde, kom faktist på allt själv denhär gången ;)

1 min jumping jacks
30 sek vila
1 min höga knän
30 sek vila
1 min mountain climbers
30 sek vila
1 min jumping lunges
30 sek vila
1 min jumping jacks


50 situps
20 crunches
25 reverse crunches
20 leg lifts
10 Jack knives
"Håll benen raka" i 30 sek (hollow hold, med händerna under rumpan)
15 flutter kicks
15 scissors
1 min planka
10-7-5-3-10 armhävningar
40 sek planka
40 bicycle crunches
1 min planka

1 min jumping jacks
30 sek vila
1 min höga knän
30 sek vila
1 min mountain climbers

När jag körde magövningarna så gjorde ja varje övning med Max 10 sek vila mellan varje övning :) skönt vare! Learn to love the burn!

Och imorn äre ben på schemat!

Nu ska ja ta lite kvarg å granatäppelkärnor, en kopp te och 1L vatten! Hahah :))

Mat

Av Elise - 12 december 2014 15:44

Idag hare blivit mkt mat! T frukost åt ja 2 skivor macka, och 2 stekta ägg, sen t lunch i skolan fick vi julbord med julmust och efterrätt, sen efter de åt ja chokladboll och pepparkakor i skolan.. Så, Aa... Å t helgen blire myspys me Matilda :) ska gå å köpa lite fruk å så typ imorn elr nåt ^^å Matilda får stå för chokladköpandet ;) beroende på hur mycke pengar ja har får vi se hur mycke olika saker de blir..;)

Och jo btw, ja har bara druckit 2 glas vatten idag? Jag drack bara 1 till frukost (brukar vanligtvis dricka 3) sen i skolan så fick vi julmust t maten ist dör vatten, och ja vart ju ofc törstig så drack ett glas i skolan... Men haha ja ska hinka lite vatten sen... Nu ska ja faktist träna! För de e ingen träning ikväll, ena tränaren skulle på julbord och andra skulle va barnvakt, haha... Dags å jobba lite fett här tycker jag! Skriver sen va ja gjorde när ja e klar ^^

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards