sts

Alla inlägg under oktober 2014

Av Elise - 28 oktober 2014 13:56

Var tvungen att ta 2 till... ;) det finns typ 3 kvar nu tror ja, haha. För mamma tog en också :)

Dom här kommer ja verkligen att göra igen nästa gång jag orkar :D fast då kanske ja ska lägga en hel chokladruta i mitten när dom ska in i ugnen, så de blir choklad i mitten... Hmm... ;)

Av Elise - 28 oktober 2014 13:22

Dom här vart goda! Speciellt smeten ;) nej men dom vart väldigt goda, speciellt när man tänker på arr dom är lite nyttigare :)) dom var söta, vilket förmodligen kommer från stevian, bananen, och proteinpulvret, men här är receptet!:)

2 dl havremjöl (havregryn mixat till mjöl)
0,5 dl choklad-proteinpulver
1/2 - 1dl kakao (jag tog 1/2dl)
1 nypa salt
1/2 tsk bakpulver
1/2 dl sötning (stevia, socker, m.m)
1 msk kokosolja (eller smör)
1 mosad banan
1 dl mjölk

Valfri topping (kag hade smält choklad)

1. Blanda ihop alla de torra ingredienserna i en skål.
2. Rör ner de blöta.
3. Häll i smeten i muffinsformar, och sätt i ugnen på 200 grader i 12-15 minuter. (12 för mig)

Jag blandade först med en sked, och sen med en gaffel, det var enklast så :). Men smeten kan jag verkligen säga var god ;))

Men som ni ser blev de ganska få muffins, så man kan ju dubbla receptet om man vill ha fler :)

[Bild]

[Bild]

Det här är nog hittills det godaste lite nyttigare receptet jag har prövat :) fast kan ju vara för att jag failade på dom båda 2 senaste, haha...

Recept: fitnessbyisabelle.shapemeup.se

Av Elise - 28 oktober 2014 10:59

De fick bli lite brunch idag, eftersom klockan är 11 ;)

Men idag ska ja nog förmodligen inte göra så mkt... Förmodligen sitta vid datorn hela dagen.. Om ja orkar skulle ja också städa ur badrumslådorna.::

Vi har förresten bokat en kryssning i slutet på nästa månad :)) över till Helsingfors då, :) kanske handlar lite julklappar ;)

Försökte gö små plättformade saker... Haha, de gixk ju sådär..

Av Elise - 27 oktober 2014 20:31

Jag ska precis kolla på det första avsnittet av orange is the new black :) fårse om det är nånting, och såklart måste ja ha ett litet snack ;)

Av Elise - 27 oktober 2014 17:21

Jag fjorde lax. Fast jah inte är ett dugg hungrig. Jag tror ja mest gjorde de för stt ja måste äta nånting, och för att ja gillar stt äta medan ja kollar på yt m.m, för ja vill gärna hålla mig sysselsatt, haha..

Oh jag var ju ofc tvungen att ta så mkt..

Min hals har för övrigt inte blivit något bättre :( jah vill ju så gärna bli frisk... Vart ingen träning ikväll, och inget gym imorn.. Hmm..

Av Elise - 27 oktober 2014 15:10

Snart är min lilla älskling slut <3 :( måste köpa mer snart... Jag blir nöstan mer och mer beroende hahah

Åså ännu lite till...

Aj

Av Elise - 27 oktober 2014 14:13

Sitter just nu och dricker varmt (hett) vatten med 2 vitlöksklyftor i... Väldigt starkt kan ja verkligen säga... Hoppas verkligen min hals blir bättre snart... Har ju match på lördag :S

Tror nog att resten jag äter idag blir nog något mellis om ett tag, och kke lax lite senare... Fårse om någon gör nån god mat ;)

Av Elise - 27 oktober 2014 14:10

Vart gårdagens soppa till lunch idag :)

Men dom här byxorna som ja nyss beställde, och har på mig nu, skulle ja vilja tipsa om ;) dom är väldigt mysiga och sköna! Finns i andra färger, och kostar bara 99kr på hm :)

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards