sts

Alla inlägg den 25 oktober 2014

Av Elise - 25 oktober 2014 20:24

Vart en chillkcäll, förhoppningsvis kommer ja somna hyfsat i tid, oh kunna sova också ;)

Av Elise - 25 oktober 2014 17:31

Just nu sitter ja framför datorn och äter chockad och min vanliga kvargmix :) skönt å va hemma igen (y)

Av Elise - 25 oktober 2014 17:26

Dehär är vad jag fick i dop-present :) haha, fick av mamma och mormor, haha ^^

Av Elise - 25 oktober 2014 17:24

Nu år vi hemma från konfirmations"lägret" :)) vi sov 1 natt i kyrkan, eller Aa, nästan. Vi sov nästan ;) de va inte så att vi va uppe å härja hela natten precis, utan de va ba några killar lite längre bort som inte kunde hålla käften, haha..

Men de va iaf roligt :)) vart mycker gott att äta och mycket saker att göra :) fast lite drygt, eftersom att ja sov sammanlagt ca 3/4 h inatt... Men ovanligt pigg för stt ha sovit så lite, så, helt okej ändå :)

Det såg ut aom ja åt jätte lite men dedär va en stor portion, bröden var ENORMA, hahah, verkligen, dom var lika stora som en hel pizza, ;p

Och sen toll frukost :

Fast jo vi fick Mellis precis när vi kom dit oclså, och se va jordgubbskräm med mjölk och 2 mackor :)

Och sen detta till lunch, och innan vi fick åla hem, åt vi bulle och saft :)

Vi har gudstjänst imorn klockan 11 också, och då skulle vi få mat och efterrätt :) fårse va de blir då :)

Och jo, jag, Tova, och en till döptes oss igår också' :) väldigt pinsamt/nervöst, haha, jag fick några skrattanfall ett par gånger...

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards