sts

Alla inlägg under oktober 2014

Av Elise - 23 oktober 2014 15:42

Dehär åt ja igår :) det var en riktigt god soppa faktist...

Men jag ska iaf äta nu, och om jag hinner, packa lite tills imorn, och jag ska också gå till Ica med Isabell å handla lite godis och sånt :)

Av Elise - 23 oktober 2014 15:40

Nu har sakerna som ja beställde kommit :) i god tid också, för kommer behöva dom i kyrkan imorn, haha ;) men dehär va iaf grejerna :))

Byxorna kommer nog vara varma och sköna i vinter när ja bara är hemma :))

Av Elise - 22 oktober 2014 16:11

Idag var de brytdag, alltså vi fixk välja våra lektioner själva :) jag, Irma, Tova och Isabell tog först svenska, då redovisade vi våran prao, sen tog vi bild, sen vare mat, och dom 2 sista tog vi SO ich engelska :) sen efter de skulle vi till restaurangskolan, för att få information, för vi ska äta där hela höst och vårterminen, för dom ska göra om i matsalen :)
Men nu äter ja iaf de som är kvar av dehär jordnötssmöret, det är några matskedar :))

Av Elise - 21 oktober 2014 15:48

Det kommer förmodligen komma upp ganska få/tråkiga inlägg ett litet tag gill,,. För jag har verkligen inget att skriva om.. Ni får bara se min mat och höra samma sak hela tiden.. Så.. Aa... Kanske kommer upp något inlägg varje/varannan dag/ännu fler dagar emellan... Men får hoppas de funkar iaf :)

Av Elise - 20 oktober 2014 20:31

Kör på de gamla vanliga, + te och citronvatten ;)

Av Elise - 20 oktober 2014 15:59

Och det här är min "nöd" jordnötssmör... Haha..

Av Elise - 20 oktober 2014 15:03

Igår åt ja dehär t lunch :) inte precis de nyttigaste om man säger så.. Sidfläsk..;)
Men nu äter ja iaf kvarg å granatäpplen, och ett äpple :) ska kolla lite på datorn, sen ära igen om 1h exakt, haha :))

Imorn är de muntlig redovisning på spanskan, och en uppgift från provet på matten... Fuck..

Av Elise - 19 oktober 2014 10:20

Tjena tjena, just nu tänkte ja bara säga att ja äter en överfull gröttallrik och 2 ägg till frukost :) får se vad som händer senare idag ^^

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards