sts

Alla inlägg den 28 oktober 2014

Av Elise - 28 oktober 2014 20:53

Dehär blir de sista snackset ja äter idag, också de sista ja äter idag ^^
Jah har bara ätit frukost, sen gjorde ja muffinsen, sen maten, och korven och domdär jordnötssakerna.. Hm..
Jag ska iaf till mormor imorn ca klockan 10, och hjälpa henne med tvätten ^^ kanske får något mer att göra, behöver samla ihop lite pengar till Helsingfors nästa månad ^^

Av Elise - 28 oktober 2014 18:19

Fast ja inte fick kebab är ja nöjd med min jätte portion mat, lite sådär 50/50 nyttigt ;)

Nu ska ja kolla på avsnitt 8 av orange is the new black :))

Av Elise - 28 oktober 2014 15:55

Idag var de cheatday, hahah. Åt ju några muffins (kommer förmodligen ta några fler senare ;)) och nu dehär :3

Undrar vare blir för mat sen då... ^^ kanskeee kebab? Hehe, får väl se om ja orkar dra mig ner till pizzerian ;)

Av Elise - 28 oktober 2014 13:56

Var tvungen att ta 2 till... ;) det finns typ 3 kvar nu tror ja, haha. För mamma tog en också :)

Dom här kommer ja verkligen att göra igen nästa gång jag orkar :D fast då kanske ja ska lägga en hel chokladruta i mitten när dom ska in i ugnen, så de blir choklad i mitten... Hmm... ;)

Av Elise - 28 oktober 2014 13:22

Dom här vart goda! Speciellt smeten ;) nej men dom vart väldigt goda, speciellt när man tänker på arr dom är lite nyttigare :)) dom var söta, vilket förmodligen kommer från stevian, bananen, och proteinpulvret, men här är receptet!:)

2 dl havremjöl (havregryn mixat till mjöl)
0,5 dl choklad-proteinpulver
1/2 - 1dl kakao (jag tog 1/2dl)
1 nypa salt
1/2 tsk bakpulver
1/2 dl sötning (stevia, socker, m.m)
1 msk kokosolja (eller smör)
1 mosad banan
1 dl mjölk

Valfri topping (kag hade smält choklad)

1. Blanda ihop alla de torra ingredienserna i en skål.
2. Rör ner de blöta.
3. Häll i smeten i muffinsformar, och sätt i ugnen på 200 grader i 12-15 minuter. (12 för mig)

Jag blandade först med en sked, och sen med en gaffel, det var enklast så :). Men smeten kan jag verkligen säga var god ;))

Men som ni ser blev de ganska få muffins, så man kan ju dubbla receptet om man vill ha fler :)

[Bild]

[Bild]

Det här är nog hittills det godaste lite nyttigare receptet jag har prövat :) fast kan ju vara för att jag failade på dom båda 2 senaste, haha...

Recept: fitnessbyisabelle.shapemeup.se

Av Elise - 28 oktober 2014 10:59

De fick bli lite brunch idag, eftersom klockan är 11 ;)

Men idag ska ja nog förmodligen inte göra så mkt... Förmodligen sitta vid datorn hela dagen.. Om ja orkar skulle ja också städa ur badrumslådorna.::

Vi har förresten bokat en kryssning i slutet på nästa månad :)) över till Helsingfors då, :) kanske handlar lite julklappar ;)

Försökte gö små plättformade saker... Haha, de gixk ju sådär..

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards