sts

Alla inlägg den 20 november 2014

.

Av Elise - 20 november 2014 21:20

Hm.. Om jag orkar och är motiverad för de, tänkte ja åka t gymmet efter skolan imorn :) fast nä Asså nu när ja skrev de känns de inte som att de kommer funka.... Hahaha.. Men träningen imorn är också inställd (...) men ja tänkte kanske köra något lite lätt hemma bara :) sen försöka dra mig mor gymmet på lördagen, hoppas ja har motivationen till de då, haha ;)

Slänger in 2 frestande bilder ifrån igår ;))

Av Elise - 20 november 2014 18:09

Till kvällsmat äter jag just nu kyckling ocj pistagenötter :) lite annorlunda för mig, och gott!:) ska kolla på big brother på mobilen nu också :) sen blir de väl säkert lite mer mobilsurf, och sen försöka plugga lite inför SOn imorn ;/

Men jah kom och tänka på för ett tag sen, att min header oxh bloggdesign är pretty old ;) men nu har ja verkligen ingen inspiration för att fixa den... Men om ja får de, eller i vår efter ja vart i London, så ska ja fräscha upp den lite ;)

Av Elise - 20 november 2014 15:55

Nu är ja hemma ifrån skolan, skönt Asså, biologiprovet gick väl ganska bra :) men imorn är de SOprov.. Och de kan ja verkligen ingenting på :( alltså ja menar de verkligen, för ja har såhär inte hängt med nånting :( jävligt korkat av mig kan ja bara säga..

Men vi lämnade in datorerna i skolan idag, dom skulle gö nånting me dom, så får vi tillbaka dom på måndag.,. Jahopp... Får väl kolla på massa saker på mobilen istället då... För min iPad har fuckat ur..

Btw, mandarinen var verkligen AS-stor :))

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards