sts

Alla inlägg den 5 november 2014

...

Av Elise - 5 november 2014 20:25

Alltså... När ska ja lära mig att inte ha så hög värme när ja steker pannkakor? Ja blir fan irriterad på mig själv... Ååh.. Och inga granatäpplekärnor heller..

Menmen, annars då, träningen gick bra, vi körde sparring idag också, och sen mjölksyra, va väl helt okej :)

Av Elise - 5 november 2014 16:07

Här laddas de upp inför träningen ^^
Men btw, har träningsvärk på baksida lår, haha, får tydligen träningsvärk där men inte på framsidan.. Hm..

De ganska nice att ja måste ha bröde i mikron så de tinar upp, för de e så gott näre e varmt..;)

Av Elise - 5 november 2014 15:40

Alltså.. Dom har gjort om vårt schema, för att vår mattelärare ska va borta fram tills våren, så har vi fått en ny, och bara för att inte han jobbar på onsdagar, så ska dom ta bort våran sovmorgon, sen får vi 40 min rast.. Och idag, där matten egentligen skulle vart, fick vi 2h och 50 min... Känns så jäääävla onödigt och bara gå runt i skolan å bli helt trött.... Och liksom vi stannade i skolan också.., vi ska ha 1h och 40 min varje onsdag, de va bara idag vi fick håltimme på SO:n också.,,

Alltså vissa skulle säkert bli glada av att få så mkt rast, haha, men inte vi, för liksom de e ba jobbigt, man blir bara trött, och istället kunde dom väl skjutit upp de andra lektionerna eller nåt så får vi sluta tidigare? Eller gjort så vi inte fick 40 min rast mellan matten och nästa lektion på fredag, då kunde vi väl börjar 1/2 h senare och fått 10 min rast? Ååh, är så irriterad....

Men nu sitter ja iaf å kollar på bb, ska äga igen om 20 min, ahahah, men de e verkligen helt tomt i hela köket... Dehär va liksom typ lycka när ja hitta... Men min brorsa ska iaf åka å handla sen... Hoppas ja verkligen.

Btw dedär va ett jävligt långt inlägg, haha..

Ovido - Quiz & Flashcards