sts

Alla inlägg den 7 juni 2015

Av Elise - 7 juni 2015 21:22

sitter i sängen framför yt oxh käkar lite söndags-mums ;) naturgodis och bananglass med müsli! Asså den kombinationen är så god..:D dehär va btw en till av domdär mogna mumsiga bananerna..;3

Och nu har ja duschat och målat tånaglarna, och ska bara äta och kolla på yt hela kvällen!:) ses imorn! Och jo, btw, imorn äre bara brännboll hela dagen, så blir chili!:D

Av Elise - 7 juni 2015 21:19

Bättre sent än aldrig ;) nej men hos mormor vart de lite mer såndär tårta som vi åt förra helgen, och sen när vi kom hem åt ja ett äpple, och fick ansiktsbehandling av mamma, sen vart de maten på bilden :) kyckling och ris med aioli, och sallad :D som ja tog mer av, för den behövde ätas upp :p
Så idag har ja då fått fotvård och ansiktsbehandling av mamma, och tillbaka fixk hon 40 min NBE-behandling :) säger de er nånting..?;)
Så Aa, de e de som har hänt idag helt enkelt :)

Av Elise - 7 juni 2015 12:55

Världens minsta apelsin, ett äpple, 1 banan, och typ 1 msk jordnötssmör :)

När jag ätit upp detta ska ja göra mig köar för mormor, sen ska ja få fotvård av mamma, sen stucker vi :) så hörs efter de!

Av Elise - 7 juni 2015 10:27

Nu sitter ja i sängen och ska kolla på gladiatorerna som sändes igår, Och äta min frukost:) som är:
Nöstan ett helt litet paket keso, de mesta på tallriken men lite i skålen tillsammans med 3 msk kvarg och varma hallon, och banan på båda ställena, sen 4 kalkonskivor på tallriken också :)

Igår fick jag å Love btw en varsin "belöning" :D hon fick 2 spanätter oxh ja fick ett liknande presentkort :) dom sa att de e inte ofta dom ger sånt till diplomboxare..:p
Vi satt också å prata om att Love ska t OS 2016 och jag ska dit 2020 ;) fårse hur de går då! Har ja nåt att kämpa för :)

Nu ska ja äta upp detta och sen lite senare ska vi å fira mormor, så cheat idag igen då :D

Ovido - Quiz & Flashcards