sts

Alla inlägg den 1 juni 2015

Av Elise - 1 juni 2015 20:14

De va teknik på träningen, hyfsat chill :) körde magövningarna nedan! Dom va inte så dryga faktist :p

Och nu ligger ja i sängen å äter detta :D kycklingsallad och honungsmelon, nätmleon, + jordnötssmör!:D mums!

Av Elise - 1 juni 2015 16:26

Nu e ja hemma från praoen och har precis gjort iordning preworkout! Banan med jordnötssmör, jordgubbar, vindruvor, sen 2 mackor me kalkon och keso :)

De va faktist roligt å praoa på Ica :D haha, man är i rörelse hela tiden, och AJ vad ont i fötterna ja har!! Fast ja hade mina joggingskor! Ja har mer ont i fötterna nu än när ja gixk 1 mil! Alltså, ja undrar hur träningen kommer gå..
Alltså de e också 4.6km att gå till och från busshållplatsen, så de kommer bli väldigt mkt träning denna vecka..! Kan ja äta mer alltså ;)

Men haha de e ganska krävande för både fötter å händer! Har typ 3 sår på högerhanden och skitont i fötterna! Cred till alla som jobbar i matbutik haha :p

Men Aa vi får se hur de blir imorn då :)

Av Elise - 1 juni 2015 07:00

   

Idag äre måndag. Nervös och spänd på praoen :p 5 över halv måste ja gå till bussen som Isabell hoppar av, sen går vi upp till skolan och hämtar mitt busskort, sen går vi tillbaka ner till busshållsplatsen igen och väntar på nösta buss, som kommer 8, och då åker vi till praoen :) vi börjar klockan 9, sen ska vi egentligen sluta 17... Men, vi måste ta en buss som går 15.30, så de måste vi sägs.. För ja ska ju på träning, ocj måste äta kl 16. Men Aa de e så dan kmr se ut :) kommer inte ha tid att äta i 30 min som ja brukar hela veckan, utan måste rappa på..! För den tiden som ja brukar cykla till skolan går våran buss, så ja måste va typ 15 min snabbare, så idag äter jag overnight oats medan ja gör iordning mig :p och lunchen, som ja inte vill behöva ha i kylskåp, får bli fruktsallad med nätmelon, ananas, apelsin, och vindruvor, sen en Questbar :) och mellis får först bli den sista hemmagjorda proteinbaren (nä dom e inte slut än haha, men detta e sista :p) sen på eftermiddagen blir de ett jätteäpple :) så Aa, de e så min dag kommer bli idag, haha!


Oxh jo, overnight oatsen är 1 dl havregryn, 1 dl vatten, 6 msk kvarg, 2 tsk kaKao, och 1 banan. De blandade ja ihop igårkväll, och nu på morgonen har ja i agavesirap :) som ja då äter medan ja gör olrdning mig!


oxh om ni intr förstof de är detta tidsinställt ;) allt detta har ja ju knappast tid med att skriva just nu! nu är ja förmodligen inne i badrummet och gör iordning mig samtidigt som ja äter :p


aja, ni får veta mer när ja kommer hem :) hoppas er ocj min vecka blir nice!

Ovido - Quiz & Flashcards