sts

Direktlänk till inlägg 21 april 2015

Preworkout

Av Elise - 21 april 2015 16:21

mumsigt!:D typ 2 1/2 ananasskivor, 1 stor banan, 3 dadlar, lite russin, å 2 msk jordnötssmör :D sen en burk celsius, citron/lime :D mums!

Idag har jag å Isabell vart ute :) skönt! Meen, dock så har ja bränt mig.. Inte kul.. Ja överdriver verkligen inte när ja säger att ja aldrig blir brun utan bara bränd! Förra sommaren solade ja typ hela tiden, oxh med solkräm varje gång för stt ja inte skulle bränna mig, och ka fixk Pyttepytte lite färg, men man såg ingen linje ifall man inte tittade noga.. När ja va liten så va vi utomlands varje år, oxh ka brände mig HELA tiden, oxh ganska allvarligt också, för ja tyckte de va så jobbigt me solkräm, ja fattade ju ingenting, så de har nog förstört min hy tror ja :/ och e lite nervös över för hur min hud kommer reagera i framtiden..

Men iaf, ja ä issa åt en fruktsallad igen idag :) den bestod av banan, ananas, äpple, blåbär, björnbär, å russin :D myspys!

Och om 1 1/2h måste ja va i slalombacken.. Åh guuud hoppas inte de blir så jobbigt som ja föreställer mig haha! Ja kör aldrig intervaller, och defenetivt inte backintervaller.. Bara ja inte spyr.. Haha:p

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise - 15 januari 2017 20:37

Nu är veckan slut. Ny vecka imorn. Och imorse fick jag faktist erbjudande på match, som jag tackade ja till. :) blir ett tufft motstånd, men det är i vilket fall lärorikt! Ska gå en förmatch på proffsgalan där matchen mellan Braekhus och Svensson 28 ...

Av Elise - 12 januari 2017 10:45

Snaaart är de helg!:D vår spanska var inställd, så vi hade matte 8.30, sen har vi svenska 12.45 och engelska och slutar tidigt! Tidigast på veckan iaf:) och har klarat mig väldigt bra å äta:) i tisdags var då första skoldagen efter lovet. Tisdag och ...

Av Elise - 9 januari 2017 11:05

Hejhej! De va längesen :) tog lite lov härifrån också;) men jag va ju utomlands 24-31! Gud så skönt de va å komma bort och inte tänka på å träna, och kunna äta vad jag vill. Vädret va helt okej. De va 20-22 grader varje dag, och vi solade 4 av dagarn...

Av Elise - 23 december 2016 11:33

Den här veckan har vart så skön... Fick lov i tisdags, hade vilodag då också. Sen har jag ätit vad jag har velat hela veckan!! Vääldigt mycket skit alltså ;) å de kommer fortsätta för är på Gran Canaria med all inclusive nästa vecka!!:D Men jag ha...

Av Elise - 19 december 2016 11:58

Snart jullov! Åh, är så nöjd med livet just nu :) vi hade precis spanska, vi gjorde nåt papper där vi skulle läsa en text sen göra typ 2 korsord.. Sen fick vi sluta 25 min tidigt, åt, och nu har vi matte 12.45 sen slutar vi!! Sen är de avslutning imo...

Ovido - Quiz & Flashcards