sts

Direktlänk till inlägg 18 maj 2016

Onsdag

Av Elise - 18 maj 2016 21:12

Snabbinlägg här, måste sova nu egentligen! Vart lek-sparring på träningen, gick hyfsat :) vart dock ingen styrka, för vi höll på härja på slutet ;)

Men lunchen blev nån fisksoppa, och åt faktist en macka till ;) sen preworkouten blev en riskaka med jordnötssmör och Nutella och agavesirap, en proteinshake och en celsius!
Sen efter träningen blev de råris och kyckling med sweet chilisås från igår...

Och imorn ska jag upp kl 05 å gymma..! Haha, kommer va död.. Men blev bara ett pass i tisdags, å ja tänkte att ja kör ben imorn så slipper ja köra ben på lördag :p då kan ja antingen springa eller köra överkropp eller nåt.. Eller kanske båda :) sen PLANERAR jag att köra ben på tisdag igen, innan vi åker till Spanien.. Vilket vi gör på tisdagkväll :) och är borta några dagar! Inte så länge.. Men vi åker till Arlanda runt 14.30, så kan gymma på förmiddagen.. Då får ja in ett benpass denna vecka och ett nästa!:) kunde kört ben på lördag, men då kke träningsvärken inte e borta tills på tisdag..

Men jag ska köra ben på morgonen innan skolan imorn, sen ska jag simma efter skolan! Så blir dubbla pass imorn istället för i tisdags :p går väl de å! Har aldrig simmat för å träna nån gång, så de blir kul :)

Men nu måste jag sova.. Skulle sovit för 10 min sen för stt ja skulle få sova 8h ;) men ja, vi ses imorn, med ett förhoppningsvis lyckat benpass!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise - 15 januari 2017 20:37

Nu är veckan slut. Ny vecka imorn. Och imorse fick jag faktist erbjudande på match, som jag tackade ja till. :) blir ett tufft motstånd, men det är i vilket fall lärorikt! Ska gå en förmatch på proffsgalan där matchen mellan Braekhus och Svensson 28 ...

Av Elise - 12 januari 2017 10:45

Snaaart är de helg!:D vår spanska var inställd, så vi hade matte 8.30, sen har vi svenska 12.45 och engelska och slutar tidigt! Tidigast på veckan iaf:) och har klarat mig väldigt bra å äta:) i tisdags var då första skoldagen efter lovet. Tisdag och ...

Av Elise - 9 januari 2017 11:05

Hejhej! De va längesen :) tog lite lov härifrån också;) men jag va ju utomlands 24-31! Gud så skönt de va å komma bort och inte tänka på å träna, och kunna äta vad jag vill. Vädret va helt okej. De va 20-22 grader varje dag, och vi solade 4 av dagarn...

Av Elise - 23 december 2016 11:33

Den här veckan har vart så skön... Fick lov i tisdags, hade vilodag då också. Sen har jag ätit vad jag har velat hela veckan!! Vääldigt mycket skit alltså ;) å de kommer fortsätta för är på Gran Canaria med all inclusive nästa vecka!!:D Men jag ha...

Av Elise - 19 december 2016 11:58

Snart jullov! Åh, är så nöjd med livet just nu :) vi hade precis spanska, vi gjorde nåt papper där vi skulle läsa en text sen göra typ 2 korsord.. Sen fick vi sluta 25 min tidigt, åt, och nu har vi matte 12.45 sen slutar vi!! Sen är de avslutning imo...

Skapa flashcards