sts

Direktlänk till inlägg 12 september 2015

CHEATDAYYYY

Av Elise - 12 september 2015 21:03

Oooooh, going hard on cheatday :D vart ingen B&J, men detta var ju verkligen inte så mycke sämre!:) en mug-brownie med florsocker, 1 liten påse chips, och 1/2 paket av päron-mjölkchoklad-glass!:D yuuuum! Sen får vi se om ja äter en Questbar också :) kaaan hända..!
Och till middag övertalade jag min brorsa att göra nå.. Wok/gryt-ish sak!:D den vart väldigt smarrig! Dock fick jag åka å köpa grädde å purjolök, men då handlade jag ju glass å chips samtidigt, så de gör inge ;) men nån cheatday måste jag ju köpa en chipspåse å käka! Åååh så gott de är med chips!! Inte ätit de sen ttp förra året!! Nä de har ja inte när ja tänker efter.. Men gott är de! Dock inget man borde äta ofta alltså, de är ju verkligen inte bra för kroppen haha..
Men alltså ja märker mer å mer att ja är typ helt oberoende av socker nu för tiden.. Förut vart jag ju sugen på godis å sånt hela tiden, men nu är jah Aldrig de, så skönt! Socker är ju verkligen en drog :p ich ja märker också att vanliga sötsaker smakar jättesöt ockdå, och de e ju bra, då äter ka inte så mycket av de ;) när ja faktist bakar något onyttigt nu, så kan ja inte ens ha i allt socker som står i receptet, för de böir för sött då! Men nån enstaka gång ibland så tycker jah de är gott med dedär "supersöta";)

Men nu ska ja kolla på insergent och äta mitt lilla cheat!:D snart ätit upp brownien haha..;)

Juste förresten, mitt snack blev 6 kalkonskivor med resten av den laktosfria keson, med russin och en banan :)

Och vi har bara badat katterna idag, men inte städat nånting, så då kommer väl allt säkert imorn..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise - 15 januari 2017 20:37

Nu är veckan slut. Ny vecka imorn. Och imorse fick jag faktist erbjudande på match, som jag tackade ja till. :) blir ett tufft motstånd, men det är i vilket fall lärorikt! Ska gå en förmatch på proffsgalan där matchen mellan Braekhus och Svensson 28 ...

Av Elise - 12 januari 2017 10:45

Snaaart är de helg!:D vår spanska var inställd, så vi hade matte 8.30, sen har vi svenska 12.45 och engelska och slutar tidigt! Tidigast på veckan iaf:) och har klarat mig väldigt bra å äta:) i tisdags var då första skoldagen efter lovet. Tisdag och ...

Av Elise - 9 januari 2017 11:05

Hejhej! De va längesen :) tog lite lov härifrån också;) men jag va ju utomlands 24-31! Gud så skönt de va å komma bort och inte tänka på å träna, och kunna äta vad jag vill. Vädret va helt okej. De va 20-22 grader varje dag, och vi solade 4 av dagarn...

Av Elise - 23 december 2016 11:33

Den här veckan har vart så skön... Fick lov i tisdags, hade vilodag då också. Sen har jag ätit vad jag har velat hela veckan!! Vääldigt mycket skit alltså ;) å de kommer fortsätta för är på Gran Canaria med all inclusive nästa vecka!!:D Men jag ha...

Av Elise - 19 december 2016 11:58

Snart jullov! Åh, är så nöjd med livet just nu :) vi hade precis spanska, vi gjorde nåt papper där vi skulle läsa en text sen göra typ 2 korsord.. Sen fick vi sluta 25 min tidigt, åt, och nu har vi matte 12.45 sen slutar vi!! Sen är de avslutning imo...

Ovido - Quiz & Flashcards