sts

Alla inlägg den 7 juli 2015

Av Elise - 7 juli 2015 17:23

Tjena! Tar vara på Ikeas internet ;) t lunch vart de Thai-buffé, verkligen inte de bästa valet haha, och speciellt inte när man e vrålhungrig så man knappt kan hejda sig! De vart väldigt mkt flott kan man säga! Haha.. Sen åt ja ganska mlt jordgubbar t snack, och lite naturgodis för typ 40 min sen :) har kvar lite också som ja ska äta senare..!

Så får vi se va de blir för mat ikväll :) hoppas de blir nå gott!:)

Och vi har då inget internet där vi sover.. Elr inte hittills iaf :p de fanns ett internet, men de va förmodligen grannens, så vi kommer troligtvis inte få internet..

Men tänkte gö en liten update nu när ja e på Ikea med internet!:D

Ses när vi ses!

Sen lite "efterrätt" på Thai-buffén vart inlagd frukt.. Haha, verkligen inte de bästa man kan äta ;p

Av Elise - 7 juli 2015 10:02

Go morgon! Vi åt frukost för ca 1h sen, och åt de på tallriken :)
Idag ska vi då åka vidare ner till Linköping, och jag är väldigt tveksam på om ja kommer ha internet, troligtvis inte, men om jag är väldigt tursam så finns internet...

Men vi kommer vara i Linköping idag-torsdag, sen åker vi till Kivik torsdag-lördag, och åker tillbaka hit till Sthlm lör-sö, sen åker jag och mamma hem igen på söndag.. Så har ja inte internet i Linköping elr Kivik, kommer jag blogga på lördag/söndag nästa hång :) så ja får önska er en glad vecka och hoppas att min blir rolig!:) ses när vi ses!

Ovido - Quiz & Flashcards