sts

Alla inlägg den 25 april 2015

Av Elise - 25 april 2015 20:13

 

Nu har gladiatorerna börjat, å de betyder ju som vanligt cheatdaaay :D så, veckans cheat blev rotfruktschips, 1 toffefe (vet inte hur de stavas) sen lite av B&J cinnamon bun och lite mer av päron-mjölkchoklad :D sen + de, 1 apelsin, 1 banan, och lite russin :) mums! Tänkte äta popcorn till glassen, men vi hade tysligen inga, haha..

Btw dehär e pokalen ja fick sen förra ggn ja gick match, alltså när ja skulle göra min första amatör, men fick inget motstånd, och fjorde en diplom istället, vilket var för 2 v sen. Vart bästa diplom i A-gruppen ;) vet inte om pokalen bara var för den turneringen elr för hela säsongen, för ja var ju inte med i SM iår, för vi tänkte ju sikta in oss på amatör.. Förra året vart ja 2:a i B-gruppen, iår 1:a i A-gruppen ;) de finns A, B, och C grupper, och C är mer nybörjare oxh A är de bättre :) så B är lite mittemellan då ;) Jag gick i 54 kg förra året tror ja, fast ja vägde 52, och iår gick ja i 52 fast ja vägde 50 :p men ska försöka gå upp igen under sommarlovet! Hur mkt får vi se :) för i höst/vinter ska vi ha gala här hemma igen :D de va ju gala 2013, och de va den första matchen ja gjorde :) fast min tränare hade sagt åt mig att inte gå ut fullt ut, och han menade att ja inte skulle slå så hårt, men ja tog de lugnt med alltihopa, så ja förlorade den matchen :/ men de va min första, och ja förlorade ju bara med 1 poäng ;) men iår ska jag kö amatör! Spännande :)



Av Elise - 25 april 2015 19:09

nu är vi hemma från Örebro! Vart en heldag :) men vart varken sparring elr match, trist :/ inte han som följde me fick heller nån match idag, utan han får direktfinal imorn istället.. Vi fick se 2 st gå match idag, ich den som vann ska möta han från oss imorn i finalen, och jag hade velat se matchen imorn! För han som ska gå från vår klubb ska möta ett tufft motstånd. Hans motståndare kastade in handduken idag. Så hade ju vart spännande att se.. Men vi 2 fick iaf kö lite mitsar idag :)

Nu äter ja röding med potatis, aioli, gurka, och tomat :) och idag har ja ätit frukost, 2 Questbars, chocolate&peanutbutter, sen strawberry cheesecake, sen åt vi på Max, och ja tog kycklingsallad :)
Och om 1h är de gladiatorerna, och då ska ja äta igen ;)

Av Elise - 25 april 2015 06:51

Nämen go lördagsmorgon på er!
Klockan är snart 10 i sju, och ja sitter å äter min frukost.. Tröttare denna ggn än ja va förra..

Jag äter till frukost havregrynsgröt mer 3 äggvitor, 1 banan, russin, å kanel. Sen dom 2 msk keso som va kvar.. Mumsigt :) men jag ska ta rödbetspulver när ja ätit, och ta med mig till Örebro också. Jag tar de nu oxkså utifall att ja inte skulle kunna ta de där borta av nån anledning ;) men hoppas jag får sparrin idag!
Till Örebro ska ja ta med mig 3 Questbars och 1 banan. Jag tar med mig strawberry cheesecake, chocolate peanutbutter, så den e ur vägen, haha, sen tar ja också med mig Apple pie :) så de blir spännande :) hoppas vi äter där bara, oxh att nån handlar tills ja kommer hem!
Vart väldigt mkt gröt idag av nån anledning :p

Ovido - Quiz & Flashcards