sts

Alla inlägg under september 2014

Av Elise - 23 september 2014 19:18

Av Elise - 23 september 2014 16:22

Ja e väldigt slarvig på gymet :/ ja tar liksom inte ut mig som ja borde, och kan, utan jag ör ofta ofokuserad för att det är andra runtomkring mig., jah är väldigt dålig på stt träna inför folk, haha, kanske därför också som jah blir väldigt illamående när jag går match?:o måste försöka jobba upp dedär..

Men ridning om typ 35 min, måste snabba på lite.. Hehe, dehär äter ja nu iaf :)

I torsdags typ hade vi kemiprov, och idag hade vi matteprov, hoppas ju såklart att båda gick bra :) men tror matteprovet gick bättre än kemiprovet, haha ;)

Av Elise - 22 september 2014 20:08

Har ja haft idag, ätit pizza 2/3 ggr, choklad å sånt :)

Av Elise - 22 september 2014 14:41

Av Elise - 21 september 2014 17:57

Nu är ja hemma igen, och ja vann!:D vann med 29-28 :)) först hade dom räknat fel (som dom hade gjort med flera stycken, ganska slarvigt) så dom trodde min motståndare hade vunnit (som förresten var 6kg tyngre än mig, för de fanns inga andra motståndare) med 28-22, men de tyckte både jag och min tränare lät lite konstigt, eftersom båda tyckte de va en av de bästa matcher ja gjort (fast de var ju tydligen den bästa haha). Och efter ett tag, fick vi reda på att de glömt räkna med mina poäng från sista ronden, det var därför jah inte att fått nog med poäng :) men jah vann alltså med 1 poäng :D

Men jag har ätit väldigt lite idag, som alla dagar det är match, eftersom vi är borta väldigt länge, jah åt frukost mellan 7 och halv åtta, och kom hem runt 4 halv fem, och mellan den tiden åt jah 2 bananer på hela dagen... Så nu har jah ätit mkt, haha. Pizza. Spaghetti, och nu kesella :) det blir säkert nåt mer sen också..;p

Och dehär vaa frukosten :) + 1 ägg

Det syns inte men de va havregrynsgröt under haha

Av Elise - 20 september 2014 17:48

Jag håller på/ ska förbereda inför imorn :) plockar ur örhängen, filar/målar naglarna (jah nästan måste ha nagellack när jag har korta naglar, haha) och packar väskan m.m :)

Men jag äter just nu kycklingsallad.. Eller? Kycklingen smakar inte direkt kyckling.. Påminner mer om kalkon faktist. Sen är den alldeles ljus och "sladdrig" typ :s

Av Elise - 20 september 2014 15:36

Brände dock den ena pannkakan ... Den första som blev så perfekt D: men förhoppningsvis är den ju fortfarande god ;)

Av Elise - 20 september 2014 13:18

Igår efter träningen så åt vi plankstek :)) vart dock lite besviken då ja trodde det skulle vara oxfilé, men de var ryggbiff.. Men det var ändå väldigt gott! :) synd att jah inte var speciellt hungrig när ja kom hem :// det ör ju då de är extra gott :) // sorry för dålig bild men blir ju knappast bästa kvalitén i mörkret

Ovido - Quiz & Flashcards