sts

Alla inlägg under juli 2014

Av Elise - 19 juli 2014 14:49

[Bild]

Köpte ricinolja på Apoteket, men de va fel såg jag nu...:/

Av Elise - 19 juli 2014 14:47

T frukost åt ja bara knäckemacka me smör/ost/gurka, för åt de medan jag cyklade :p

Å lunch åt jag hemma hos Matilda, pan pizza å smulpaj :)

[Bild]

Av Elise - 18 juli 2014 21:58

Vart tränat idag. Tränade hela överkroppen... De e inte ofta ja orkar gö de, haha... Får blir jogga å ben imorn ist... Fan va slarvig jag har blivit nu på den "senare" delen av sommarlovet... Och boxningen börjar inte förens i slutet av augusti... Vi började ovanligt sent och slutade ovanligt tidigt i år...

Nu ska jag måla naglarna :) jag är riktigt duktig på att riva bort nagellack jag..

Av Elise - 18 juli 2014 18:40

Den stora ringen är ståltråd som jag försökt göra en cirkel av, och virar 2 varv garn runt, och de små ringarna är bara metallarmband som jah virar 1 varv garn runt / st :) virkduken gjorde jag på slöjden å för att veta hur man gör innuti (som på dom små) så äre bara att söka på yt ^^ de va de jag gjorde :) sen lite pärlor, fjädrar, och så äre bara ett hårspänne med en ros på i mitten.. Haha..:)

Av Elise - 18 juli 2014 12:57

Jag har nyss duschat och gjort frukost, och ska kolla serie, sen ska jag gå å köpa schampoo å balsam... Sen ska jag fortsätta med mitt lilla pyssel ;) sen förhoppningsvis blire jogga på kvällen :)

Av Elise - 17 juli 2014 22:10

De blir mitt första pyssel ;)

[Bild]

[Bild]




För att få kanterna att se mindre "klippta" ut så behöver man bara dra i dom :)

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

För att få fransarna, så drar man i en av fransarna, och sen knyter en knut längst ner. Sen klipper man av den tjocka biten som blir kvar..

[Bild]



Och resultatet blir:

[Bild]

Av Elise - 17 juli 2014 20:03

Nu vart jag på världens pysselhumör :D får se vart de leder någonstans ;) om vi har några pärlor så har jag en bra idé ;)

Ovido - Quiz & Flashcards