sts

Alla inlägg den 8 augusti 2014

Av Elise - 8 augusti 2014 18:52

Början på packningen, haha. Men här är hudgrejerna jag ska ha med mig :) åsen sminkborttagning ofc ^^

[Bild]



Och mamma är påväg hem, hon hade köpt något vi skulle äta, men jag e sugen på nåt.. Hah, då tar man jordnötssmör ;) de e inte så mkt kvar i den, så vill mest göra slut på den ;)

[Bild]

Av Elise - 8 augusti 2014 12:21

Jag är inte speciellt hungrig.. Och ganska lat, hihi.. Men dehär fick bli maten.. Liten Proteinshake, 5dl vatten å en laxbit

[Bild]

Sen ska jag nog packa tror jag, jag har int gjort de än, haha

Av Elise - 8 augusti 2014 12:21

Jag är inte speciellt hungrig.. Och ganska lat, hihi.. Men dehär fick bli maten.. Liten Proteinshake, 5dl vatten å en laxbit

[Bild]

Sen ska jag nog packa tror jag, jag har int gjort de än, haha

Av Elise - 8 augusti 2014 12:03

Hah, de va ett tag sen... Vågade inte köra slut på mig, för jag hade inte druckit nästan nånting innan, så jag vart helt yr å svimmfärdig, jag vinglade till en gång.. Men jag körde ben å armar lite lätt, ja körde b.la 20 kg knäböj å 6-9kg arm-curl / arm



Hihi, rätt kul, sist ja va på gymmet, tyckte ja 20 kg va jätte tungt, nu orkade jag de Nääästan hur lätt som helst :)))

Fast som sagt så vågade jag inte köra sådär stenhårt, och jag är inte heller 'van' med gymmet än, haha

(Hihi, kul me lite resultat ;))) *stolt*)

Nu dricker jag just nu en sånhär, jag ska göra lite riktig mat snart :)) ska no gö lite lax, åsen hitta något mer :)) vi har typ tomt i kylskåpet, vi ska ju åka bort i 3 dagar, så vi äter upp allt innan dess, haha

Av Elise - 8 augusti 2014 08:14

Kör med en celsius för att piggna till lite ^^

Ovido - Quiz & Flashcards