sts

Alla inlägg under mars 2014

Av Elise - 27 mars 2014 05:07

Igår va väl nice antar jag... Jag och Tova spelade monopol till typ 8 på kvällen.. Haha.. Sen skjutsade vi hem henne, och jag gick och la mig vid 8 :) ja, de gjorde jag, för klockan är 5 över 5 på morgonen nu, och jag ska gå upp och gör vadå...?

Jag ska träna;D

Believe it or not men jag är ett sånt träningsfreak så att jah går upp 5 på morgonen för stt träna;) kommer säkert vara skit trött i skolan men, yolo

Av Elise - 25 mars 2014 18:56

De va teori på ridningen... Så jag sprang när jah kom hem istället!:) det va en jävla förbättring på minuter/kilometer... Jag och Matilda brukar springa på 6/7 minuter ungefär, sprang på 5 1/2 typ ;D fast nu har jag inte ätit precis innan... Som jag typ brukar... Haha

Av Elise - 24 mars 2014 21:01

Vi va å grillade vid söppenmyren :) haha, och tog lite bilder ;)

Träningen gick väl bra, jag å Irma ska kke skaffa gymkort:D

(Vi gjorde en äcklig smoothie/milkshake på sista bilden, haha

Och pannkakor på hemkunskapen :)

Av Elise - 24 mars 2014 06:54

Tröjan va lite pösig i midjan, haha, de va nåt nytt

Av Elise - 23 mars 2014 19:28

Och tränat pytte lite rumpa, verkligen pytte lite, de kommer säkert inte ens ge nåt.. Haha... Vi körde också styrka på mage och rygg :) får se hur jag mår efter de imorn.... Haha... För magen var VERKLIGEN drygt... Haha jag har verkligen fått svagare mage... Förra sommaren skulle jag nog säkert knappt blivit trött... Jah skrek fan som ett litet barn nu HAHAHAH!

Men nu ska jag iaf göra svenska läxa, och kollar på tv samtidigt:/ sen duscha oxh sova:) sen den där äckliga skolan imorn...

...

Av Elise - 23 mars 2014 13:04

Det vart inget jogga... Jag ska göra annat istället... Men senare ska jag jogga med Matilda :) tror jah.. Eller så vare imorn.. Jag vet inte riktigt

Av Elise - 23 mars 2014 11:12

Jag ska ut å jogga om ett litet tag med mamma :) hon ska gå och jag ska jogga så... Men då blire invigning av tightsen! :D sen blire jogging med Matilda lite senare också :)

I sommar så ska jag börja promenera/jogga på mornarna!:) iaf försöka... För liksom... De e ju sommar, så får se hur långt de räcker ;) men alltså hade skolan börjat senare, kke runt tio, då hade jag joggat på mornarna :/ men ska försöka jogga iaf några mornar i veckan under sommarlovet!:)

Skapa flashcards