sts

Alla inlägg den 9 januari 2017

Av Elise - 9 januari 2017 11:05

Hejhej! De va längesen :) tog lite lov härifrån också;) men jag va ju utomlands 24-31! Gud så skönt de va å komma bort och inte tänka på å träna, och kunna äta vad jag vill. Vädret va helt okej. De va 20-22 grader varje dag, och vi solade 4 av dagarna (för de va de dagarna som man kunde sola på, resten var de mulet). På lördagen när vi kom dit packade vi upp lite halvt när vi kom fram (vi var framme nån ggn runt 14 ungefär på hotellet) men började med att äta lunch för den var fortfarande "igång". Sen tog vi en titt runt "kvarteret" å fick ett hum om var saker låg, samt köpte lite saker från ett supermarket. Vatten och godis;).
Sen var de bara dags att göra iordning sig för middagen, och äta!
Sen på söndagen var de ju julmiddag på hotellet, så hade på mig en röd klänning och lite extra smink :). Vi solade först på dagen...

Måndagen-onsdagen minns jag inte helt vad vi gjorde exakt vilka dagar, men vi solade 2 av dagarna och en av dagarna var det mulet så vi tog en lång promenad fram och tillbaka runt gatorna och kollade :). Och chillade lite på rummet å åt massa godis! En av dagarna då åkte vi till Playa de Amadores, å där var de fint! Ljus sand och ljusblått vatten.

Sen på torsdagen åkte vi till Palmitos Park. De är en sorts djurpark, där dom tex har "örnshow". Då släpper dom ut en av rovfåglarna (som är väldigt stora) som får flyga fritt i bergen tills den kommer tillbaka, och under tiden berättar dom om fågeln. 3 av fåglarna kom inte tillbaka förens i slutet av showen :p

Sen var de bara lite solning och lite småshopping på fredagen.:)

Och på lördag var de hemfärd. Men, vi lyckades försova oss... Hade larm på 06.20 så jag skulle hinna duscha å ta de lugnt, men ja råka somna om å vaknade 08.22 (minns de exakt haha) och vi skulle vara nere vid lobbyn 09.. Så klädde på mig, tvättade ansiktet, gick ner å åt frukost väldigt fort, gick upp å stängde å hämtade väskorna, så var vi nere i lobbyn till prick 09. :) bussen skulle hämta oss 09.25

Sen var jag då hemma. En väldigt mysig å skön resa över mellandagarna :) hotellet hette Bronze Playa.

Juste, någon av dagarna vandrade vi i Maspalomasöknen också. :) jag tror de va fredagen.. De va jobbigt men roligt;) glida på stora sanddynor!



Och så hemma igen!



Så nu är fusket över. Idag börjar jag äta normalt igen. Har varit 3 väldigt goda veckor! Men nu är de back to routines igen. Denna vecka har jag bara slappat, njutit, och ätit gott. Jag tränade 23/12, sen hade ett uppbehåll fram tills 2/1. Förra veckan körde jag bara boxning, så 3 pass förra veckan. Denhär veckan ska jag köra 5-6, och nästa som vanligt med 8 pass igen. Vill inte gå från 0-100;). Men har vart väldigt skönt att vila från träning och kunna äta vad ja vill! Men slut på de nu. Får vänta till fredag :) och imorn börjar skolan igen.. Suck..

Så nu blir de väl gröt! Hoppas ni hade en bra jul och har ätit och njutit ordentligt. Vi hörs!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards