sts

Alla inlägg under november 2016

Av Elise - 4 november 2016 13:20

Blev sjuk.. Kände mig normal på träningen i måndags å planerade ben på tisdag, sen när jag vaknade kände jag mig hängig och va helg täppt osv.. Så tänkte väl vila å kanske köra på onsdagen, men nu är de fredag och jag vet inte hur jag mår.. Är absolut inte frisk iaf. Och jag har match imorn.. Vi fårse hur de blir med de alltså. Som de ser ut nu ska jag iaf åka upp och göra ett försök.

Men jag har haft ätardag hela veckan när jag vart sjuk.. Inte så smart egentligen eftersom de inte gör nånting bättre... Men de har vart gott iaf ;)

Så ja.. Så har min vecka varit.. Gjorde matte i måndags och spanska i tisdags, ska väl försöka göra kemi i helgen också.. Förmodligen på söndag.

Och idsg dka jag ha en bättre mat-dag.. Började med lussebullsgröt.. Hehe! Tänkte äta havregrynsgröt normalt, men vart så sugen på lussekatter, så tänkte att jag gör väl en blandning :) så 1.3dl havregryn (1.5 skulle de va egentligen) med 2.5 (3 egentligen) dl vatten kokas i en kastrull, sen lite innan de e klart så har man i ett ägg, 1/2 paket saffran, russin (jag hade 40g) och 1.5 msk agavesirap. De vart gott! Smakar verkligen lussebullssmet :D mumma!

Sen änsålänge blev lunchen en naked smoothie.. Sen får vi se vad de blir senare då! Lutar mot lax/kyckling iaf.. Men de får vi se :)

Vi hörs! Önska mig lycka till inför matchen imorn..

Skapa flashcards