sts

Alla inlägg den 28 november 2016

Av Elise - 28 november 2016 12:29

Ny vecka, och började den som vanligt med ett benpass:) dock drack jag faktist inte en nocco imorse! Utan åt bara en banan innan passet:) skönt faktist, för då kan jag dricka en nocco innan boxningen sen :) va inte tröttare än vad ja brukar vara men va segare Hahah, känner samma nu.

Så ben imorse, spanskan avklarad, matte kvar sen ska jag hem och dricka en förmodlig skumtomtenocco och äta lussebullsgröt!:D mums!
Åt en banan innan passet idsg, sen åt jag 1dl havregryn (gröt) med hampa, maca, 1 banan, ananas, å 1 kiwi:) sen vart lunchen kikärtor, isbergssallad, ris och nå currykycklinggryta!:D när vi slutar ska jag äta en banan sen också...

Sen ikväll blir de ett kycklingbröst, 1/2 avokado, sparris, gurka, och vitlök:) Mumsi

Sen imorn blir de idrott på morgonen, säkert inte men kanske ett till pass på kvällen, boxning på onsdag (och kemiprov), sen morgonpass på torsdag, ser ut som att de blir rygg, och löpning på eftermiddagen/kvällen!:) sen boxning och ätardag på fredag! Wihoo!:D åt buffé i fredags... Muuuums! Och 1 saffransmunk + gröt med banan, jordnötssmör å Nutella;) klagar inte!
Sen blev de bara 1 mil cykling på lördagen. Inomhus ;p

Nu ska jag chilla innan matten! Vi hörs!

(5 min gång på löpband, enbens knäböj med TRX-band, 8x3/ben)

Knäböj: 15x2, 20kg
12 reps, 30kg
10reps, 40kg
55kg: 7, 10, 10, 12reps

Sidoutfall 10x3/ben, 16kg

Smal, bred, smal- knäböj, 12x3, 25kg

Benpress, 10-12x5 (90kg)

Donkey kicks i Smith, 10x4, 20kg

Höftlyft i Smith, 12x5, 55kg

Rygglyft, 10x4



Ovido - Quiz & Flashcards