sts

Alla inlägg den 16 november 2016

Av Elise - 16 november 2016 13:51

En lektion i skolan idag. Skönt!:D vi skulle dock göra svenska, kemi och matte på valfri plats. Jag har gjort kemin.. Svenskan har jag inte börjat med och matten kan jag göra sen hehe, för de e bara förberedelse inför prov på fredag. Hade ganska mycket kemi att göra så jag tog tid till de...
Men sitter på bussen nu. Kommer komma antingen precis när vi börjar eller nån minut efter, men hade jag tagit bussen innan hade jag fått suttit i skolan i 2h å 10 min.. Och de pallade jag inte;)
Och ska hoppa av på en hållplats som jag inte kände igen namnet på. De står att de ligger med 7 min gång till skolan, så vi får väl hoppas att jag hittar..! Och kommer i tid, helst...

Men igår körde jag ett pass istället för 2. Räknar idrotten i skolan som ett pass:) så var jag bara hemma efter skolan! Skönt faktist :) va länge sen de kändes som ja hade så mkt fritid på en vardag;)

Men ikväll är de boxning iaf!:) Wiho! Sen 2 pass är planen imorn. Boxning på fredag, och ett till pass på lördag!

Imorse åt jag gröt t frukost.. En gammal klassiker;) 1 dl havregryn, 2 dl vatten, lite havremjölk, 1/2 msk macapulver, 1 banan, 1 msk jordnötssmör, och kanel!:D sen blev "lunchen" 100g ananas.. Ska äta en proteinpudding nu på bussen också. Sen lussebullsgröt och kanske en nocco när ja kommer hem, och kyckling as usual ikväll!:) måste handla efter skolan också...

Nu ska jag chilla min hjärna lite.. Vi hörs!

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards