sts

Alla inlägg den 7 november 2016

Av Elise - 7 november 2016 14:56

Nu e lovet över. Första lektionen idag va inställd, så stressade till skolan för att få veta att läraren är jtomlands... Jaa... Sen efter 1.5h chillande så vare lunch, matte, å nu e jag påväg hem på bussen :) köpte en froosh och en propud milkshake till frukost... Rekommenderar verkligen inte vanilj/mango! Den va verkligen äcklig.. Smakade så sjukt kemiskt och verkligen inte likt varken vanilj eller mango, hahaha... Men choklad ska vara god så får väl ta den nästa gång :p

Och sen nu när vi slutade åt jag nån liten chiabar.. Den smakade ttp bara kokosolja men de va väl okej :p sen som preworkout ska jag äta 1dl glutenfria havregryn (ska göra gröt då alltså) med 1 banan och en protein pudding!:) vill inte äta 2 st på en dag egentligen men så fick de bli... Sen en nocco skumtomte till preworkout också;)

Sen ska jag köra kyckling till middag udag igen. Med ris och 1/2 avokado!:D middagen igår blev ett kycklingbröst med 1 hel avokado, gurka, broccoli å ketchup :) avokado me örtsalt e väldigt gott faktist!

Men träning ikväll! Woho! E taggad :D 3 boxningsträningar på 3 veckor... Haha. Men juste gick match i helgen ju! Var totalslut, och kände när jag värmde upp att mitt huvud inte var med 100% och mina ben var väldigt tunga! Drack en celsius och bcaa innan också... Men jag vann!:) fyfan, ländes inte bra alls så vart lite förvånad när min arm räcktes upp... Men är väldigt nöjd! Hon jag mötte gick jag min första match mot och förlorade, så skönt med revansch ;)

Och imorn blir de kanske löpning. Alternativt ben.. Eller båda! Tog sovmorgon imorse för ja känner att ja inte vill börja med 2 pass direkt de första jag gör när jah körde 1 pass förra veckan sen en match.. De va liksom allt jag körde. Så börjar med 1 pass idsg, sen får vi väl se hur jag gör :) är lite snorig fortfarande...

Men nu dör snart min mobil... Så vi hörs!:)

(Drack inte noccon till bilden med sojafärsen.. Sojafärs och banan var min lunch igår;) och nästan en hel ananas till mellis:)) åt förresten spenat till middagen igår också:p

Ovido - Quiz & Flashcards