sts

Alla inlägg den 24 oktober 2016

Av Elise - 24 oktober 2016 09:14

Woho, nu går jag bara idag sen så åker jag till Tyskland! Och när vi kommer hem är de höstlov ;) fyfan va skönt! Men har inte ens tagit fram resväskan än.. Så när ja kommer hem från skolan idag ska jag packa :p
Och i lördags drack jag min vanliga smoothie till frukost, sen eftersom vi va borta åt ja en kycklingsallad.. Med sås och bröd;) sen när vi kom hem på kvällen åt jag en propud och ett paket blåbär ;p

Och igår åt jag faktist frukost väldigt sent.. Och då blev de pannkakor! Eller, skulle bli, hahaha.. Nå proteinpannkakor :p skulle göra våfflor först men de gick ännu sämre... Men de va gott iaf!;) åt med agavesirap, fryst mango, hallon, å blåbär :) sen körde jag lite sparring, och middagen blev nå sånthär långkokskött, och rotfrukter + nå sås:p och innan jag la mig blev de en propud och ett glas havre- chokladmjölk! Måste försöka chilla lite me proteinpuddingarna nu.. Dom e inte så bra egentligen.

Och idag tog jag sovmorgon istället för att träna på morgonen :) för ja tänker att de e bättre att ja kör 1 pass idag istället för 2 som jag brukar... Eftersom de e match i veckan!



Frukosten idag blev smoothie.. Som ja skrivit recept på några ggr nu. :) sen blir nästa mål lunchen i skolan, sen en bar när vi slutat å ja väntar på bussen :) sen blir min preworkout faktist kyckling i ugn och ananas.. Haha!
Sen är de teknik ikväll på träningen, skulle få köra mitsar :) sen blir postworkouten en proteinshake, å en banan med jordnötssmör..;p de blir Nice!

Sen kommer ni säkert inte få höra av mig nånting mer denna vecka.. Oklart men troligtvis inte. För är ju utomlands, å är borta ända till söndag.. Landar i Sverige runt 12-13!

Men ni får väl ha en Nice vecka ni iaf, vi hörs!

Skapa flashcards