sts

Alla inlägg den 23 september 2016

Av Elise - 23 september 2016 08:26

Wohoo, fredag!!:D började den med 2 rostade mackor, en med 1/2 avokado och örtsalt och den andra med njtella! Sen åt ja Nutella å jordnötssmör också, och kalkonbacon ;) HAHA och en ferrero Rocher! Känner att detta kommer bli en såndär godis-cheatday.. Har blivit mycket mat dom senaste cheatdaysen, men känner att de kommer bli mycket socker idag... Variation ;)

Men efter skolan ska jag äta kebabrulle iaf!:D slutar 13.30, WIHO

Sen när ja kommer hem ska ja faktist göra hemmagjord sushi :) önska mig lycka till på den.. Och inga tränare på träningen ikväll, men vi är några stycken som ska köra boxning ändå!

Och igår var jag ju iväg å sparrades. Körde med samma person 2 ggr, hon väger 10-12kg mer än mig, men de gick superbra! Jag hann inte värma upp ordentligt, så första sparringen gick inte bra, sen vilade vi en sparring och körde igen, och då gick de asbra! Är supernöjd med den sparringen :)

Men nu börjar vi snart :) ses!

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards