sts

Alla inlägg den 19 september 2016

Av Elise - 19 september 2016 09:23

Ny vecka :) började veckan med ett benpass nu på morgonen :p riktigt bra vart de faktist! Skriver nedan :)
Och ikväll blir de då boxning. Tanken är chins och mage också.. Fårse hur de går :p glömde köra dips förra veckan...
Men förra veckan körde jag först ben på morgonen på torsdag, sen boxning på kvällen. Och på fredagen körde jag ett kort boxningspass på kvällen (3 ronder sparring bara), sen vare NA-fest :p går då alltså natur på gymnasiet...

Och sen hade jag vilodag lördag och söndag! Kanske därför benpasset gick så bra imorse?;) hade nämligen cheatday fredag och lördag :p skönt vare! Åt sushi till både frukost och middag i lördags och igår, hahah! Igår drack ja dock bara en proteinshake, sen sushi några h senare, sen köpte jag hem sushi och åt till middag också.. Variation vare ja ;) men shoppade faktist båda dagarna.. Oplanerat.. Men de ni ser nedan hittade jag :) så glad att jag hittade ett par svarta jeans.. De va dock väldigt väldigt tunna, så e lite rädd att dom spricker väldigt snart hahaha... Men de hoppas jag inte! Kostade 500kr...
Sen hittade jag då lite annat! Ovanligt faktist att ja bara hittar svarta kläder, sen en grön tröja hahaha.. Men har faktist inte mycket svart så de vart väl bra:)

Och på torsdag så ska vi åka på sparring! Är taggad :D klubben ligger 40 min härifrån, så de e skönt med lite omväxling :)

Och idag och imorn har vi matteprov... Känns sådär, pluggade inte alls i helgen.. Men får väl om jag hinner plugga på matrasten precis innan, så får vi hoppas på de bästa!


Men nu ska jag titta på vägen innan jag blir åksjuk... Åker buss. Vi ses!:)

(Första bilderna var från i fredags)


Knäböj:
20kg: 15x2
30kg: 12reps
40kg: 10 reps
52.5kg: 6, 8, 9, 12 reps
40kg: 10reps

Frivändningar: 7x3, 20kg
1rep, 37.5kg
1 rep, 42.5kg

Benpress: 10/10/10x5

Höftlyft: 12x5, 50kg

Donkey kicks: 10x3/ben, 20kg
10reps/ben: 17.5kg

Skapa flashcards