sts

Alla inlägg den 14 september 2016

Av Elise - 14 september 2016 10:15

Onsdag idag! Haft matte, kemi nu, sen lunch, matte, å biologi..! Tror de e så.. Vi har egentligen svenska nu på morgonen men läraren e borta så vi hade matte istället.

Igår hade vi idrott på morgonen.. Ja räknar de som ett pass fast vi inte gjorde något ansträngande.;) sen på kvällen körde jag faktist löpning! Tro de eller ej, kände lite i benhinnorna men bara i början. Så de gick bra! Sen körde jag bänk :) jobbar på 80% av mitt Max, så körde på 42.5kg 5x4!
Sen löpningen blev 12 st 30/30sek intervaller :) värmde upp med 2 min gång och 3 min jogg, och varvade ner med 2 min jogg å 1 min gång :p de va faktist ett skönt pass! Och avslutade såklart med lite stretching:)
Och idag ska jag äta veganskt!! Ska börja med en grej jag gjorde förut. 1 dag i veckan äter jag veganskt, och jag får äta hur mkt jag vill :) de blir faktist ingen jätte-binge. Äter bara några 100kcal mer än vad jag brukar :) försöker hålla mig till mer kolhydrater än fett, men äter fortfarande fett :) imorse åt jag en gammal god gröt som ja alltid åt förut! 1 dl glutenfria havregryn, 2 dl vatten, ttp 1-2dl havremjölk, 20g hampaprotein, 1 msk kakao, 1 banan, å agavesirap!:D den e mättande!

Sen nu efter matten åt jag en bar :) sen blir lunchen förmodligen sallad å kikärtor typ... Men kanske äter en banan som jag har med mig också:)
Sen har jag med mig en oatly-breakfast-smoothie.. Har aldrig druckit, så de blir intressant! Och en till bar utifall ;)

Sen i eftermiddag efter skolan, som preworkout, ska jag äta en riskaka med 2 msk jordnötssmör, 1 banan å agaveisrsp, och en nocco :) och efter boxning, som för övrigt är sparring, blire bönor, kanske sojafärs eller bönpasta, avokadomacka, sen säkert nå småät;) de blir Nice!

Har ej planerat passet/passen imorn, men de lutar å ben på morgonen.. Sen antingen ett till pass på kvällen imorn eller så vilar jag :) vi fårse!

Men nu börjar snart lektionen.. Vi ses!

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards