sts

Alla inlägg den 5 september 2016

Av Elise - 5 september 2016 10:47

I Sverige! Kom hem med guld :) fick dock gå direktfinal, men tog guld ändå;)
Har verkligen inte ätit bra de 3 senaste dagarna, haha, eller inte hela Polenresan egentligen. Men speciellt fredag, lördag, söndag. För på fredag gick jag match, så efter de gick jag all in med mat och godis ;) men mest godis, för de va så billigt och maten va inte speciellt bra... Men igår när jag kom till Sverige åt jag massa mat, hahaha:)

Och nästa tävling med landslaget blir i slutet på oktober, så har lite tid att komma ner till matchvikt igen :) blir dock förmodligen någon tävling innan de.. Antingen i Sverige eller Irland, men ingen av de tävlingarna blir med landslaget då.

Så ja, ny vecka. Spanskan som skulle vart nu på förmiddagen blev inställd.. Och vi har bara matte nu, som börjar om 2h.. Har redan vart här i 1.5h Hade jag fått veta att de va inställt tidigare hade jag kunnat träna nu!! Så hade jag sluppit göra de på torsdagsmorgon..
Men då antar ja väl att ja ska jobba lite spanska, äta, sen sova eller nåt å vänta på att matten börjar.. Sen åka hem, äta, snabbchilla lite, sen boxning :) sen idrott på morgonen imorn :p fast de kanske blir å räknas som dubbla pass kmorn isf.. Om jag tränar på kvällen då..:p


Nu ska jag jobba lite spanska.. Vi ses!

Ovido - Quiz & Flashcards