sts

Alla inlägg den 30 augusti 2016

Av Elise - 30 augusti 2016 07:58

Imorn drar jag till Polen med landslaget! Spännande :) ska åka hemifrån 04.15, så får jag skjuts till en annan boxare som ska åka också som inte bor superlångt ifrån mig, så åker vi tillsammans upp och flyger :) flyget går 08.45, och hem går de 06.10 Uh... Kommer bli jobbigt...

Och nu har vi idrott direkt på morgonen, och vi skulle "ta en löptur runt spåret å kolla på de". Så detta blir mitt sista "pass" innan Polen :) var sparring igår på boxningen! Gick sådär, men jag är nöjd :)

Och i söndags firade vi mig lite såhär långt i efterskott... Fick de på bilden;) nöjd är jag!
Sen förra veckan beställde jag 2 par trosor från zalando också! De e på bilden längre ner :)

Men nu är bussen framme, så måste gå nu.. Vi ses nån gång i veckan eller senast på söndag/måndag!

Ovido - Quiz & Flashcards