sts

Alla inlägg den 27 augusti 2016

Av Elise - 27 augusti 2016 15:51

Blir lite långt mellan inläggen här, men har inte så mycket tid... Idag är de lördag iaf. Hade cheatday igår :) blev buffé efter vi slutat skolan! 2h efter lunchen, haha.. Va inte ett dugg hungrig, men gott vare ändå! Blev verkligen mätt.. Tog 2 tallrikar mat, 2 skålar glass med chokladsås och lite melon, och 4 kakor;)
Sen minns jag inte om jag åt något innan träningen... Men drack en nocco iaf :p och på träningen vare parteknik! Efter träningen drack jag en proteinshake, och åt 2 rostade mackor, en med Nutella och en avokadomacka!:D sen godis ;)

Och frukosten imorse blev en avokadomacka, 2 stekta ägg och en nocco!:) de höll mig förvånansvärt mätt...
Sen nu har jag kört dagens första pass! Ben!:) passet nedan.. Skönt faktist :) senare ikväll ska jag bara köra bänk och 1 mil cykling! Inomhus då alltså.. De tar väl inte mer än 30 minuter antar jag... Beror på vilket tempo vi håller ;)
Men efter benpasset åt jag en förpackning kalkonbacon och en till avokadomacka!:D idag ska jag testa äta mer fett och mindre kolhydrater.. Jag gillar de för att jag gillar mat som har mer fett i sig (hehe), men samtidigt är jag dendär som tycker kolhydrater är bättre än fett.. Men vi får väl se...

Sen innan nästa pass ska jag äta en riskaka med jordnötssmör och agavesirap, direkt efter lite chasewnötter, sen till middag blir de ett stort kycklingbröst och sötpotatis, med ketchup!:D
Men sen ska jag också rensa skrivbordet idag/imorn.. Har massa att plugga eftersom jag missar 3 skoldagar när jag är i Polen... Så de har jag att göra idag och imorn!

Nu ska jag sova eller nånting.. Borde rensa skrivbordet men vi fårse.. Hörs!


Knäböj: 15reps, 20kg
12reps, 30kg
10reps, 40kg
7reps, 50kg
4reps, 55kg
5reps, 52.5kg

Frivändningar: 6x3, 20kg
6x2, 30kg

Benpress: 10/10/10x5: 70kg,20kg,20kg

Höftlyft: 10-12x5, 50kg

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards