sts

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2016

Torsdag

Av Elise - 4 augusti 2016 09:36

Idag bär de av mot Stockholm, igen! Dock ej till Bosön denna gången :) och 07 imorn lyfter planet till Kreta!
Men först är de lite boxning på schemat, inte planerat exakt vad jag ska göra, men vi fårse vad jag känner för :) ska kö med en till, så de blir nog lätt sparring eller något sådant!
Och igår hade jag vilodag.. Så shoppade lite med Hannah!:) vart inte supermycket, men jag är nöjd! Och i tisdags körde jag rygg:) körde massa set latsdrag i kabelmaskinen (tycker det känns mer än i latsdragsmaskinen), ett set chins, raka marklyft med tårna inåt, och 10 set cable crunches! 12x10 då... Och juste, körde roddintervaller först också:p dessa rodd Intervaller är inte grisjobbiga, vilket jag gillar ;) skriver nedan!

Sen planerar jag att ha vilodag imorn också, eftersom vi flyger och grejer, och vill kanske inte träna samma dag jag kommer ner.. Och helst inte på kvällen;) ska försöka träna på mornarna! Fårse vad de blir för träning eftersom ja inte kan springa eller hoppa hopprep.. Benhinneinflammationen har förresten blivit bättre! Inte helt okej, men bättre! De är jag glad över!:D men sen Bosön är min rygg lite halvt paj igen.. Mina axlar var påväg ett tag men de gick över.. För mycket boxning på en gång kan inte min kropp hantera.. Speciellt inte när jag bara hade kört 2 boxningspass innan på hela sommaren...

Men vi fårse hur jag gör med bloggandet på Kreta.. Antingen gör jag en halvdan sammanfattning när kag kommer hem, ellr så skriver jag ett inlägg varje dag i anteckningarna och lägger upp som ja gjort förut, eller så blir de nåt inlägg lite här å där beroende på internet! Hoppas de är bra dock...

Men nu ska jag äta upp, klä på mig, träna klockan 10, packa de sista, duscha, och åka! Vi ses när vi ses!:)

Roddmaskin:
2 min lugnt tempo
8st 20/10sek intervaller (sammanlagt 4 min)
2 min lugnt tempo
8st 20/10sek intervaller
2 min lugnt tempo
Sammanlagt 14 min

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise - 15 januari 2017 20:37

Nu är veckan slut. Ny vecka imorn. Och imorse fick jag faktist erbjudande på match, som jag tackade ja till. :) blir ett tufft motstånd, men det är i vilket fall lärorikt! Ska gå en förmatch på proffsgalan där matchen mellan Braekhus och Svensson 28 ...

Av Elise - 12 januari 2017 10:45

Snaaart är de helg!:D vår spanska var inställd, så vi hade matte 8.30, sen har vi svenska 12.45 och engelska och slutar tidigt! Tidigast på veckan iaf:) och har klarat mig väldigt bra å äta:) i tisdags var då första skoldagen efter lovet. Tisdag och ...

Av Elise - 9 januari 2017 11:05

Hejhej! De va längesen :) tog lite lov härifrån också;) men jag va ju utomlands 24-31! Gud så skönt de va å komma bort och inte tänka på å träna, och kunna äta vad jag vill. Vädret va helt okej. De va 20-22 grader varje dag, och vi solade 4 av dagarn...

Av Elise - 23 december 2016 11:33

Den här veckan har vart så skön... Fick lov i tisdags, hade vilodag då också. Sen har jag ätit vad jag har velat hela veckan!! Vääldigt mycket skit alltså ;) å de kommer fortsätta för är på Gran Canaria med all inclusive nästa vecka!!:D Men jag ha...

Av Elise - 19 december 2016 11:58

Snart jullov! Åh, är så nöjd med livet just nu :) vi hade precis spanska, vi gjorde nåt papper där vi skulle läsa en text sen göra typ 2 korsord.. Sen fick vi sluta 25 min tidigt, åt, och nu har vi matte 12.45 sen slutar vi!! Sen är de avslutning imo...

Skapa flashcards