sts

Alla inlägg den 22 juli 2016

Av Elise - 22 juli 2016 11:00

Woo de e fredag idag!:D och anledningen till att jag är taggad är för att de e cheatday idag!:D ska äta buffé ikväll:) men börjar dagen med 3 rostade mackor, 1/2 avokado (1/4 per macka), sen en macka med skinka, babyspenat, å gurka, å alla mackorna har örtsalt :) sen lite jordnötssmör och Nutella:D

Och igår var de jättefint väder, vilket de verkar bli idag också, och jag ska snickra hela dagen så kan inte sola.. Alltså det är i skuggan så får ingen sol på mig heller... Menmen, jag åker ju utomlands om 2v så ska inte klaga;)

Igår var de ben på schemat! Idag ska jag testa köra roddmaskin, sen rygg/mage! Har ingen aning om rodden påfrestar benhinnorna jättemycket, så jag tänkte testa... Gör de ont så skiter jag i det. Men jag tejpade mina benhinnor igår inann gymmet, har fortfarande kvar tejpen, och den har faktist hjälpt rätt mycket! Kommer förhoppningsvis vara min livräddare på Bosön..
Men sen i onsdags körde jag hopprep, men de gjorde sjukligt ont.. Kunde knappt gå efteråt.. Och mer än de körde jag dips och mage :) lägger in både onsdagens och gårdagens pass!

Och som sagt, cheatday idag, är astaggad:D

Nu ska jag äta upp sen ska vi snart börja med uterummet.. Fårse när nästa inlägg blir :) de e vilodag imorn iaf, så ska jag träna på söndag igen..




Hopprep: 6ronder (2 min jobb 1 min vila), Intervaller de 2 sista ronderna (10/10sek intervaller)

Dips: 5,5,4,4,4

Russian twists med 10kg: 30x4
Side bends med 10kg: 15x3/sida
Planka: 3min x2 (1 min på båda armarna, 1 min vänster, 1 min höger)




Knäböj: 12 reps, 20kg
8-12x5, 40kg (2 set med 4 andetag paus-böj)
Frontböj: 10 reps, 30kg
15 reps, 20kg

Benpress (pumpande/"explosiva"): 10,10,10 (10 båda benen, sen 10/ben) x5 (70kg,20kg,20kg)

Höftlyft: 10-12x5, 50kg

Hoppande utfall: 20x3, 7kg




Ovido - Quiz & Flashcards