sts

Alla inlägg den 18 juli 2016

Av Elise - 18 juli 2016 14:51

Ny vecka, inte 4 cheatdays på denna vecka hoppas jag ;)
I lördags åt jag ju först tacos hos Hannah som jag sa, sen var vi 6st hos en annan resten av kvällen, och jag sov där :) och på söndagen vart de kebabtallrik till frukost. Sen åt jag avokadomacka och kalkonbacon :)
Sen på kvällen badade jag bubbelpool med matilda, då åt vi godis, chips, jordnötssmör, å massa frukt :) mums! Och vilodag igår då..
Och i lördags vart de 10 ronder hopprep (2 minuters jobb, 1 minut vila) så sammanlagt 29 minuter, med pauser inräknat :) och efter de körde jag 7 set militärpress (21kg) 8-10reps, och mage! Körde de nedan..

Och idag är de löpning, mage, och chins som står på schemat! Inte taggad på löpning alltså.. Får se vad de blir för sorts löpning dock, inte bestämt än.

Men jag ska äta nu! Dagens andra mål, vilket också är preworkout :) frukosten blev 2 rostade mackor med mosad avokado och tomat, och örtsalt!:) nu ska jag äta 1 förpackning kalkonbacon och en till rostad macka med smör och skivad banan! Aldrig testat så ska göra de nu..:) planerar att träna ungefär 16.30

Nu ska jag äta. Vi ses!

Med 5kg platta, 10 sek/ övning i 2 minuter:

Russian twists
Hollow hold men i sittande position
Situps och "skjut upp" plattan i toppläget

Vila 1 min
x2

Ovido - Quiz & Flashcards