sts

Alla inlägg den 12 juli 2016

Av Elise - 12 juli 2016 21:33

Jag trodde jag hade gjort ett inlägg igår? Tydligen inte..
Men igår körde jag hopprep, chins, armar, å mage.. Vart bland de längsta passen jag gjort (2h), men de va kul ;p och åt kycklingsallad med sås och bröd efteråt!

Idag var de mark/ben som stod på schemat.. Passet ser ni nedan :) vart riktigt bra faktist! Blir hopprep, mage, bänk å dips imorn, oplanerat på torsdag, knäböj/ben på fredag, sen hopprep/kondition och mage + något mer på lördag! Sen ska jag äta med några kompisar och förmodligen göra något mer på lördag :) de blir kul!

Men drack smoothie till frukost, 1 banan, 4 dadlar, 2 dl havremjölk, och hampaprotein, sen drack jag en celsius (som jag gör typ varje dag nu för tiden), tränade, åt en bar, chillade lite, och åt kycklingsallad idag igen!:) var på gymmet i 4 1/2h.. Hahah! Har man inget bättre för sig och de e roliga människor på gymmet så kan man hänga där hur länge som helst ;) och oftast får man till ett bra pass också ;)

Men jag ska duscha och förhoppningsvis (hehe) ha ansiktsmask ikväll, sen chilla som vabligt och sova om några h! Vi ses imorn!:)

Marklyft: 40kg: 15x2, 50kg: 10reps, 60kg: 8x2, 70kg: 8reps, 80kg: 5reps

Gående utfall: 12x4, 28kg

Höftlyft: 12x5, 45kg

Donkey kicks i Smith: 12x4/ben, 15 kg

Ovido - Quiz & Flashcards