sts

Alla inlägg den 5 juli 2016

Av Elise - 5 juli 2016 12:58

Idag är de tisdag! Och gick å la mig runt 03-03.30, så jag satte larm på 12... Funkade fint, hahah:p

Men i söndags tog jag vilodag.. Och igår var ett rätt skönt pass faktist! Först löpning (30/30, förklarar nedan), sen militärpress och sido-axellyft med hantel, sen 3 magövningar och bänk! Bänken var oplanerad, men vi kom i ett sånt flow så körde på ändå ;) körde 3 set på 40 tror jag...
Sen avslutade jag med stretch för vader, ljumskar, och rygg!

Idag står dock ingen löpning på schemat. Körde löpning i fredags, lördags, och igår.. Tänkte köra löpning varannan dag ungefär..
Idag har jag bara planerat marklyft! Fårse vad som blir mer än de då :)

Löpningen: spring (fort) i 30 sekunder, hoppa av i 30 sek (sänk ändå farten så de blir enklare att hoppa på igen) x15. Så de blir sammanlagt 15 minuter intervaller, men värm upp i 10 minuter innan. Jag gick i 5 minuter och joggade i 5 minuter. Det ska vara 0% lutning.

Ovido - Quiz & Flashcards