sts

Alla inlägg den 16 juni 2016

Av Elise - 16 juni 2016 13:57

SOMMARLOOOV!! Fan va skönt!:D nu är de bara vädret som saknas..
Men igår maxade jag ju knäböj och körde löpintervaller på morgonen.. Fick gå upp klockan 6, haha... Men ja satte ett PR! 62 1/2kg!:D de e jag väldigt nöjd med, med tanke på att jag inte kört knappt nå knäböj alls.. Sen efter de blev de 200/100m-intervaller på löpbandet.. 10st :) så skönt att börja dagen på de sättet! Drack en proteinshake och en celsius innan gymmet, sen efteråt åt jag bara en bar... Sen klockan 11 hade vi avslutningslunch i matsalen :) var kyckling å nå potatiskroketter med bearnaise..

Sen hade vi då avslutning i kyrkan... Sen gick jag hem, åt nånting (kommer inte ihåg vad dock) sen lite senare gick jag å åt pizza :) de va gott!
Sen åt jag förmodligen någonting mer, men sen hade vi klassfest :) de va kul! Vi satt typ mest bara ute.. Haha ;p men kom hem typ 02 tror ja... Men gick å la mig 03.40, haha..

Och till frukost idag blev de en blåbärssmoothie! Men vet ej vad de var i den, för de va inte jag som gjorde den, hahah;)

Och nu sitter jag i köket och äter igen..:) har ätit 3 glutenfria pepparkakor, en skål med chia- och boveteflingor med havremjölk, och sitter och äter massa smörgåskex.. Med smör, salami, å vitlökssmör.. Haha! Vilken lyx ;) skulle äta kycklingsallad, men ingen ville äta med mig.. Haha:p men har dock ätit ute väldigt mycket dom senaste 2v... Borde chilla lite med de nu.. Blir både pank och så går vågen upp!

Men idag har jag ingenting planerat.. Tänkte ha vilodag, men får jag alldeles för tråkigt kanske ja tränar ändå..;) vi fårse!

Men nu ska jag förmodligen äta upp hela kexförpackningen och lägga mig i sängen.. Vi ses nån gång!:)

Skapa flashcards