sts

Alla inlägg den 14 juni 2016

Av Elise - 14 juni 2016 07:19

Skolavslutning imorn! De e helt sjukt!

Men i söndags körde jag de nedan.. Lite intervaller och axlar+mage :) sem drack jag proteinshake, och åt pizza efteråt.. Och senare på kvällen revbenspjäll..

Och igår då... Jo de vart tom dubbla pass;) jag har ju maxning denna vecka, så igår var de dips på schemat! Så klockan 16 igår gick jag ner till gymmet, körde 4 set dip varav 1 var utan gummibandet (som då var maxningssetet) och ja värmde upp lite med rörlighet i axlar å så.. Och jag fick då 6st dips! Mitt förra Max var 2!:D så de lönar sig alltså att köra med gummiband.. Jah har inte ens kört speciellt mycket dips, inte ens varje vecka, men har ändå ökat! Hoppas de e samma med chinsen... Dom är planen att köra idag :)

Sen körde jag backintervaller i slalombacken 21.30 igår! Sen efteråt latafe jag mig lite, så kom i säng 00.30 Men vi körde på puls, så jag gick upp i mellan 200-207 i puls, sen ner till mellan 165-170 innan jag vände och sprang upp igen.. Vart väl kanske runt 6/7/8 intervaller? Men kände mig helt jävla död alltså.. Vet inge hur bra Applewatchen e å göra detta med, men den fick duga.. Kan säga att de va bland de värsta jag gjort! Men de va ju nästan värst efteråt, haha..

Men idag är de först brännbollsturnering, sen ska jag köpa glass och maxa! Ska jag maxa chins idag kör jag nog ett helt ryggpass också.. Eftersom jag inte ska springa idag..

Och imorn är planen knäböj och löpning!:)

Men nu ska jag dricka upp de sista av min smoothie sen göra mig iordning, vi ses sen!

Ovido - Quiz & Flashcards