sts

Alla inlägg den 5 juni 2016

Av Elise - 5 juni 2016 21:54

Haha, har varit väldigt dåligt uppdaterad denna vecka. Inte med mening dock.

Men i fredags kollade vi först på film första lektionen, spelade bingo andra lektionen, sen fick vi håltimme den lektionen som skulle vsrt den sista innan maten och innan vi fick gå hem.. Men hon jag skulle träna me hade den lektionen fortfarande, så jag sov då.. Hehe.. För hade dumt nog dygnat.. Eller jag hade sovit 50min, men ändå ;)
Och slltså mitt sovschema har varit väldigt konstigt denna vecks.. Vilket också resulterat i att ja ätit väldigt dåligt i helgen.. Har sovit Max 5-6h på typ 1 1/2v, och de har vsrt ttp 2 dagar.. Sen har ja sovit 2 1/2h, 50min, 4h, å ja.. Tänkte jag skulle försöka sova nu, men tror ej de kommer gå så bra.. För har sovit typ 2-3h redan för typ några h sen.. Men hoppas de går!
Och imorn är de ju röd dag så vi är lediga.. Men orkar jag ska jag springa imorn på förmiddagen, rensa ogräs hos min moster kl 14, sen boxning på kvällen!:)

Men varför jag inte har skrivit nånting här är för stt ja har inte vsrt hemma på hela helgen.. Har sovit borta :p
Men i fredags vare ben iaf! Gick hyfsat okej :)
Sen grillade vi ju då på kvällen! Jah grillade nå fläskkött, och till de åt vi potatissallad, bea, halloumi, och majskolv.. Och grillade marshmallows!:)

Sen åt jag inte nästa gång förens kl 13 på lördag.. Juste, vi grillade typ 18-19..:p
Sen efter pizzan somnade jag i typ 4h-ish? Och var fortfarande inte alls hungrig.. Men åt bananglass med päronproteinpulver iaf :)

Sen var ja me några kompisar, och sov ännu en gång borta! Så då åt jag nästa gång kl 15... Haha.. Går bra dehär me å äta känner jag.. Men då åt ja ttp 1/2kycklingssllad med sås och bröd, och en proteinshake!
Sen åkte vi och firade mormor, för hon fyller år.. Så då åt jag chokladboll och paj!

Sen chillade och sov jag ju lite.. Och nu är ja här! Har precis ätit rester från i fredags + chips å choklad.. Är redigt mätt just nu alltså.. Och hoppas verkligen att ja kan sova nu och sover hela natten i minst 8h... Sen att ja fortsätter sova normalt hela veckan också..

Men ja. Där hade ni min helg :) nu ska jag försöka sova! Godnatt!:)

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards