sts

Direktlänk till inlägg 23 maj 2016

Måndag

Av Elise - 23 maj 2016 23:38

Tja! Snart bär de av till Malaga!:D de vart faktist ett pass igår ändå..! Fick oförväntad energi typ klockan 19.. Så vart ett pass då! Vad de blev ser ni nedan :)

Och idag blev de ett pass på dagen, och ett boxningspass på kvällen :) blev bänk och ben imorse! Skriver ungefär vad vi gjorde nedan :) sen blev de stationsövningar och 3 ronder säck på träningen! De va kul faktist :)
Så imorn ska jag springa och KANSKE köra nånting mer innan vi åker till Arlanda kl 14.30 :D tror de bara blir löpning, men vi fårse.. Och nu kanske jag inte hör av mig förens på lördag/söndag..!

Men idag drack jag en smoothie till frukost på banan, hampa, havremjölk, och dadlar! Sen efter gymmet drack jah först en proteinshake och åt lite dadlar, sen åt jah bara en påse med linschips innan jag duschade...

Och min preworkout blev lite bananglass på 1 fryst banan och 1/2 portion päronprotein, och en påse minimajskakor!:)

Och efter träningen åt ja lite mer dadlar och tortillachips, och stekte på sojafärs, kokade ris, och stekte champinjoner och gullök med soja!:) de blev min middag! Sen följde jag med en kompis på pizzerian, så åt lite rester av en Calzone ;)

Och jag har nästan packat klart! Har packat allt i klädväg, tror jag, så imorn ska jag packa allt som inte har med kläder stt göra! Efter stt jag tränat :) beroende på när ja vaknar kanske jag kör armar eller nåt efter jag sprungit.. Vi fårse!

Men nu ska jag gå och lägga mig! Ha en bra vecka!:)

Gång 300m

Löpning: 200m, lugn jogg: 100m
x10

Gång 400m

Frivändningar: 10x2, 20kg
6x3, 20kg

+ magpasset jag skrivit om i de senare inläggen på 5 minuter



Dagens pass: bänkpress upp till 47 1/2kg (PR för min del)

Benpress, 5-6 set

Höftlyft i smith, 4 set

Donkey kicks i Smith, 4 set/ben

Bulgariska utfall i Smith, 4 set/ben

"Grodan" typ (ligg på mage med böjda ben och lyft), 4 set

Burn out donkey kicks med fotledsvikter, 3 set/ben

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise - 15 januari 2017 20:37

Nu är veckan slut. Ny vecka imorn. Och imorse fick jag faktist erbjudande på match, som jag tackade ja till. :) blir ett tufft motstånd, men det är i vilket fall lärorikt! Ska gå en förmatch på proffsgalan där matchen mellan Braekhus och Svensson 28 ...

Av Elise - 12 januari 2017 10:45

Snaaart är de helg!:D vår spanska var inställd, så vi hade matte 8.30, sen har vi svenska 12.45 och engelska och slutar tidigt! Tidigast på veckan iaf:) och har klarat mig väldigt bra å äta:) i tisdags var då första skoldagen efter lovet. Tisdag och ...

Av Elise - 9 januari 2017 11:05

Hejhej! De va längesen :) tog lite lov härifrån också;) men jag va ju utomlands 24-31! Gud så skönt de va å komma bort och inte tänka på å träna, och kunna äta vad jag vill. Vädret va helt okej. De va 20-22 grader varje dag, och vi solade 4 av dagarn...

Av Elise - 23 december 2016 11:33

Den här veckan har vart så skön... Fick lov i tisdags, hade vilodag då också. Sen har jag ätit vad jag har velat hela veckan!! Vääldigt mycket skit alltså ;) å de kommer fortsätta för är på Gran Canaria med all inclusive nästa vecka!!:D Men jag ha...

Av Elise - 19 december 2016 11:58

Snart jullov! Åh, är så nöjd med livet just nu :) vi hade precis spanska, vi gjorde nåt papper där vi skulle läsa en text sen göra typ 2 korsord.. Sen fick vi sluta 25 min tidigt, åt, och nu har vi matte 12.45 sen slutar vi!! Sen är de avslutning imo...

Ovido - Quiz & Flashcards